tirsdag den 6. november 2012

DesignKartellet - spændende nyt!

Alle Karteldamerne sitrer af spænding i disse dage. Vi har nemlig besluttet at udvide, og inden særlig længe har vi tre gange så meget plads til alle vores skønne ting og plads til at holde workshops. Vi er ved at gå ud af vores gode skind af iver og kan slet ikke vente :-)

I må dog lige vente lidt med alle detaljerne, men hvis nogen af jer går med en lille drøm i maven om at blive selvstændig, så er dette måske chancen? Vi søger nemlig tre nye medlemmer, som har samme drøm som os om - en unik butik, hvor drømme kan udleves og lækkert design i alle afskygninger blomstrer.

Vi søger fortrinsvis folk med en eller anden form for designuddannelse, men er du ikke uddannet indenfor feltet, skal du ikke holde dig tilbage. I DesignKartellet er der plads til forskellighed - og sikkert også til dig. Og til dem, der ikke ved det - så ligger butikken i Brønshøj.

Hvis du er nysgerrig, så send en mail til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com.


7 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at det går så godt for jer, tillykke med det :)

    SvarSlet
  2. Ja, hvis I havde forsøgt jer i Århus, så er det ikke umuligt, at der havde ligget en hilsen fra mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina. Vi er skam ved at lave et "designkartel" i Århus - Kig forbi "Smuksak", hvis du er interesseret :-)

      Slet
  3. Mega cool Mette, jeg håber at jeg en dag kan kigge forbi i Jeres butik :)

    SvarSlet
  4. Dejligt at det går godt. Tillykke med beslutningen om udvidelsen.

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Jeg har sendt dig en mail, men ikke hørt noget endnu.
    Har jeg mon sendt til den rigtige mail-adresse?

    Hilsen

    Mai-Britt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...