fredag den 2. november 2012

Unikt!

Nogle gange byder livet på unikke oplevelser - og så er det bare om at gribe dem :-) I går aftes var sådan en - fem gutter, deres musik, deres hjerter! Danmarkspremiere på Hjertestarter albummet, som udkommer i dag, hvor en lille flok fik lov at høre hele pladen fra ende til anden live. Intimt, lækkert og overvældende.

Jeg har aldrig hørt Nephew live før, men det er jeg ret sikker på, at jeg bliver nødt til at prøve igen :-) Jeg er fanget i lyden, tekstfinurligheder og karismaen. Og så var det fedt at høre, at de fem gutter på en eller anden måde har taget livtag med livets alvorligheder på den nye plade - om at blive gammel (og håbe på at være i stand til at tørre sin egen røv), om døden (som så fra nu af hedder, at klokken er blevet 25), om parforhold (gå nu væk med dig....!) og om at synge et stort rungende tak - måske bare fordi vi er her?

Lyt til pladen - den er fantastisk!

Og det fedeste var, at jeg havde mulighed for at invitere én med. Og hvem var mere oplagt, end Bloglands største Nephew fan? :-)


4 kommentarer:

  1. Fuck hvor fedt :) Nøj hvor ville jeg ønske at jeg havde været der!
    Det er desværre ved at være et par år siden at jeg sidst så dem live :s

    SvarSlet
  2. Åh, hvor lækkert- elsker dem! :)

    Har desværre aldrig oplevet dem live...

    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Hørte dem på grøn koncert :-) skønt!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød, igen. Bloglands største Nephew-fan :o) Tihi. I hvert fald tusinde, tusinde tak for, at jeg fik muligheden for at komme med. Det var stort!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...