lørdag den 3. november 2012

En dejlig dag i butikken!

Jeg havde vagten i dag i butikken - og to af de andre Kartel-damer holdte mig med selskab, alt i mens vi rokerede rundt, julede lidt og fik plads til en masse nye skønne varer. Det blev super lækkert - så hvis du er i nærheden en dag i næste uge, så stik hovedet ind og kig :-)

Nye favoritter - trænisser fra OyOy Living Design - er de ikke fantastiske?

Mere fra OyOy og lidt fra Isak

Den nye vinterkollektion fra Avesjov

  Lækre knælange strikstrømper

Nyt vindue med masser af strik - og lidt jul...

Hæklede dyr og lækre ornamenter fra House Doctor

8 kommentarer:

  1. De er så skønne de nisser... Hvad koster de?
    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Cecilie

      Ja, de er bare fantastiske. De koster 239 mener jeg, og de er pænt store - nok ca. 10-15 cm. høje :-)

      Håber vi snart kan begynde at planlægge noget hæklehønseri :-)

      Knus Mette

      Slet
  2. Ja de nisser går da lige rent ind, de er virkelig skønne :)

    SvarSlet
  3. Tak for et herligt kig i butikken - nu bor jeg ikke lige om hjørnet, så jeg nyder, når du viser billeder fra jeres lille foretagende og sikke mange dejlige ting i har! :D Ren lækker stil!

    SvarSlet
  4. Det ser super fint ud. Sikke mange lækre sager :-)

    SvarSlet
  5. Uha, hvor ser det lækkert ud. Håber Smuksaks butik bliver ligeså skøn- men det er jeg ret sikker på med de damer der står bag:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  6. Jeg gik forbi for nogle timer siden med søn og mand efter en tur på legepladsen og så vinduet fra modsatte siden. Det var efter lukketid, men jeg kommer snart og besøger jer, for det ser da alt for lækkert ud!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  7. Hvor ser butikken da bare hyggelig ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...