søndag den 11. november 2012

Samlingen udvides...

I fredags havde jeg besøg af Ole fra Kinnerup Antik, der ligger i Nørresundby. Ole skulle en tur til København og tilbød at komme forbi med fire blå Lotus tallerkener, som jeg havde købt af ham. Super god service, og vi fik en rigtig hyggelig sludder og endte med at have ham og hans far på besøg en god times tid. Ole har Danmarks største udvalg af stel fra Aluminia, så samler du på et og mangler stumper, er jeg næsten sikker på, at du kan finde det hos ham. Udvalget af teak møbler også helt vildt! Hjemmesiden er ikke super opdateret, men der er altid god service på mailen :-)

Nu er min Lotussamling udvidet en smule med disse fire frokosttallerkener. Jeg søger efter flere tallerkener, kopper mm., så skulle du ligge inde med nogen, er jeg meget interesseret i at købe eller bytte :-)


7 kommentarer:

  1. Hejsa jeg har tre lotus tallerkner som jeg gerne vil sælge. De måler 21 cm over midten. De to er helt intakte og den sidste har et lille skår. Skriv til min mail og jeg sender dig billeder af tallerknerne så kan du give et bud når du har set dem. Min mail lehto77@hotmail.com
    Hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Ja, den har vi jo klaret i løbet af dagen :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. De er bare så smukke! :D Ihh tak fordi du lige fortalte det om antik-butikken, jeg bor jo kun et stenkast derfra! Det må tjekkes ud, så kan jeg måske få mere til min samling :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Agnethe

      Åh hvor er jeg misundelig. Jeg ville SÅ gerne snuse til det hele!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Hejsa
    Den er så fin din kugle lysestage.
    Er den en du evt vil lave på bestilling:):)
    Vh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte

      Ja, jeg er meget glad for den. Jeg har ikke selv lavet den, men det har derimod Tina med bloggen www.fantastisksommerfugl.blogspot.com - så prøv at hør hende ad :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...