torsdag den 22. november 2012

Og resultatet af kreamenuen....

Som langt de fleste gættede, var det puder, jeg havde gang i den anden aften. Og nu har jeg også fået taget billeder af de fire smuksakker, som det blev til :-)

Gartnerne er altså bare så fede - så politisk ukorrekte med deres piber! Og elefanter og Graziela går man jo aldrig helt galt med. Smølferne ej heller. Og den sidste med det røde stof med børnene er da også en lækkerbidsken?

Gartnere med orange elefanter og smølfepuden er afsat, men de to andre er til salg. De koster 175 kr. pr. stk. Og drømmer du om en Kirkesjov pude, så laver jeg gerne på bestilling :-)




3 kommentarer:

  1. uhhh hvor jeg altså glæder mig til de lander. De er bare så fine :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet fine! Du laver bare de skønneste ting :-) Jeg elsker puden med smølferne på, den minder sådan om min egen barndom hvor det også var et stort hit!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...