torsdag den 7. april 2011

Sukker onsdag

Da jeg faldt i og købte den der onsdagssnegl fra bageren, havde jeg lige glemt, at jeg i går aftes skulle på Cup Cake kursus med min søster. Det var hendes julegave fra mig, og da vi desværre ikke kunne, da Julia var i København, måtte vi finde alternativer.

Det blev til 2½ times sukkerunderholdning hos Specialkøbmanden i går aftes. Jeg har aldrig prøvet at lege med Cup Cakes, så det var en kæmpe oplevelse at lege med fondant, pastafarver, sukkerkugler, glimmer, udstikkere, tyller, smørcreme og meget meget mere. Der var alt hvad hjertet begærer, og det hele til fri afbenyttelse. Vi lavede den klassiske med at fordybe os i pynt - der blev lavet blomster, sommerfugle og hjerter.... og pludselig var der næsten ikke mere tid. Meeen vi fik da lavet nogle swirls, der er til at holde ud at kigge på, og fik hver 6 super fine Cup Cakes med hjem. Hvad siger I? Er det ikke meget godt gået af en total nybegynder? :-) Og nu har man jo bare lyst til at pynte Cup Cakes hele tiden!





Jeg er græsenke i disse dage (hele 4 i træk!!) og spiste en til aftenteen. Men resten - dem har jeg nu parkeret hos pædagogerne i Karens vuggestue - var der nogen, der sagde fedterøv?

9 kommentarer:

  1. Hmmm.. Vil bare sige at de hellere skulle være endt her hos MOI!! ;)
    Ser flot ud, Mette!

    SvarSlet
  2. De ser rigtig flotte ud - det er godt gået af en nybegynder.
    Var det et godt kursus hos Specialkøbmanden? Skal på et af deres kagepynte kursuser i næste uge.

    SvarSlet
  3. orh jo! vildt godt gået - har selv postet om cupcakes i dag og om at jeg ikke er så god til at få lavet den rigtige frosting - jeg vil selv meget gerne på sådan et kursus. hvordan fandt i fram til det?

    x

    margit fra creativetail

    SvarSlet
  4. Anne - Tak - og ja, nu du siger det - vi skulle da lige have lavet et spontant kage-rendevue! Øv... nu sidder de og smæsker ovre i vuggeren...

    Camilla - Tak, og ja det var et rigtig godt kursus. Søde mennesker og lækre lokaler! Kan kun anbefales.

    Margit - Tak. Specialkøbmanden er vist den førende indenfor kager her i Kbh - og de har kurser i alt hvad hjertet begærer indenfor kagedesign. Gå ind og tjek deres hjemmeside. Tror jeg fandt dem via google :-)

    SvarSlet
  5. De ser bare vildt godt ud... Bliver da helt lækkersulten... Elsker kage... :)

    SvarSlet
  6. hvor er de lækre og smager sikkert også godt :)

    flot lavet :)

    SvarSlet
  7. MorStine - Ja, og der er ikke noget værre end at være lækkersulten og så ingen kage have i nærheden! Det skete for mig den anden dag... endte med at spise en banan!?

    Belladotte - Jeg kan kun hilse og sige at de smagte himmelsk!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. De ser bare så lækre ud! For øvrigt må jeg lige sige, at dit babytæppe med uglerne og de fantastiske farver - det er bare SÅ flot. Gid jeg havde en lille bebs, der kunne putte med sådan ét :)

    SvarSlet
  9. Thehuset - Tusind tak! Jeg kan også forsikre dig om, at modtageren blev glad, og tæppet bliver brugt flittigt. Det er jo skønt, når så mange timers arbejde bliver godt modtaget :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...