torsdag den 7. april 2011

Pamela Walker - lækker retro!

I min daglige google-runde, stødte jeg på et billede af de skønneste flodheste. Designeren bag er Pamela Walker, og ved at google hende, dukkede flere skønne prints op. De er designet i 70'erne, men umiddelbart ser de ud til at være trykt igen for nylig. Jeg har kun kunne finde australske netbutikker, og stofferne koster en jetjager. Måske de aldrig har været populære i Europa? Jeg er i hvert fald ikke stødt på dem før - er i?

Og hvis nogen ligger inde med bidder af disse herligheder, så råb op! :-) Dette er kun et udpluk... der er flere skønne prints...

6 kommentarer:

  1. kender du dette link !!! jeg er i drømmeland når jeg kikker på de her designers stof <3

    http://www.fabricworm.com/bydesigner.html

    SvarSlet
  2. Lækre stoffer. Kender heller ikke hverken designer eller prints.

    SvarSlet
  3. Den der med børnene, der shipper har jeg altså set før... men hvor? I hvert fald ikke i egen samling

    SvarSlet
  4. Fantastisk - intet mindre. Og sikke en pris...lidt mindre fantastisk ;)

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Må have været forud for min tid for de stoffer har jeg haft i butikken for nogle år siden....men ligger desværre ikke inde med nogle rester.....måske jeg skulle til at overveje at tage nogle af de fantastiske print hjem til butikken igen...Jeg har bla også lamper fra firmaet der pryder mit hjem....det er iøvrigt ikke kun Pamela Walkers genoptryk de har, også nye australske designerer laver smukke print til stofferne.....prisen hænger sammen med at der ikke masseproduceres, til gengæld er det en lækker kvalitet metervare.
    Hilsen Dorthe/Garn-iture

    SvarSlet
  6. Ja det er fint det stof! Og Dorthe - det skal du da have hjem igen? Det er virkelig skønt synes jeg! Hvad kunne du sælge en meter for? Jeg ville i hvert fald forkæle mig selv med de der flodheste - dem er jeg helt forelsket i - og så hendes elefanter.

    God weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...