fredag den 15. april 2011

Så er der 10 dages ferie forude...

Det lyder da i grunden slet ikke så tosset, nu jeg ser det på skrift! Men jeg synes også, at det kommer på det helt rigtige tidspunkt - af flere årsager

  • Karen har mellemørebetændelse og knap 40 i feber på 4. døgn. Hun tager det så fint, og havde det ikke været fordi hun slingrede mere end vanligt, så havde vi nok bare taget det for lidt influenza. Hvornår begynder feberen at falde efter start på antibiotika? Synes snart det burde vende (hun startede på det igår formiddag)?
  • Jeg er lige landet fra Bruxelles. Jeg tog derned igår, så sad i et fly da Vincent og Josephine fik deres navne. Tænk at man skulle gå glip af et royalt højdepunkt.
  • Jeg har mega mange løse ender, før jeg er helt klar til årets lækreste marked!
  • Jeg trænger til at slappe af i vores svenske hytte.

Det er nok at overdrive, at jeg har det som på billedet - men er bare lidt vild med Stinestregen :-) Har du ikke været forbi bloggen - så kan du læse med her! Billedet her var det hun brugte til at ønske sine læsere god påske med i 2010. 

Og rigtig god påske til alle jer, der læser med her! I er fantastiske!

5 kommentarer:

  1. Hej Mette. Jeg kender godt den der fornemmelse af at ramme gulvet og føle at man skal skrabe sig selv op igen.
    Når Ester har fået medicin syntes jeg at feberen plejer at falde rimelig hurtigt. Jeg tror at jeg ville give vagtlægen et kald, bare lige for at være på den sikre side. Men... jeg er også kedt for at være en pyldremor, når det kommer til sådan noget. .-)

    SvarSlet
  2. Altså jeg bliver lidt nysgerrig.. Der står i din profil eller "om mig" - hvad man nu kalder det.. At du er på barsel lidt endnu, og den fornemmer jeg jo ligesom er slut, og jeg kan læse at du et par gange har været i Bruxelles efter endt barsel.. Så hvad er det i grunden egentligt det du arbejder med?

    Kh Julie

    SvarSlet
  3. Line - Ja, det har jeg også besluttet at gøre imorgen, hvis det ikke er bedre. Hun har ikke været syg før, så man er jo lidt bekymret :-)

    Julie - Godt du lige fik sparket til mig - jeg har nu rettet min profil :-) Jeg er hvad man populært kalder en lobbyist? Jeg arbejder for landbruget på veterinærområdet, så det indebærer blandt andet rejser til Bruxelles med laaaaange møder i Kommissionen og vores europæiske landbrugsorganisation :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. jeg ønsker dig en rigtig god, og det lyder til TILTRÆNGT FERIE!!!! Håber at du har en god kontakt til ham der oppe for oven, måske du så kunne ønske dig 48 timer i døgnet ;o)

    Rigtig god Påske til dig og dine.
    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  5. Hej Mette, øv hvor træls med mellemørebetændelse, men penicillin plejer hurtigt at hjælpe, er der ikke bedring inden for et døgn eller to, skal hun evt podes i ørerne, hun kan have brug for et mere bredspektret præp, afhængig af de bakterier de finder.....de kan selvfølgelig kun pode hvis der er gået hul på trommehinderne :O( Har selv haft 2 ørebørn, så kender desværre rutinen.....
    Har du modtaget tøjet?

    Rigtig god påske til dig og familien, håber den lille Karen snart er bedre, så I ikke skal bruge hele ferien på sygdom ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...