fredag den 1. april 2011

Skønne Marapytta-bukser!

Trods en meget travl uge, skal der jo være tid til at besøge Lines oase på Vesterbro og overgive sig til tre timers kvalitetstid ved symaskinen. I går aftes kastede jeg mig over hendes nye model til tøserne med flæse. Jeg er helt vild med den, og nu kan Karen også blive forårs- og sommersmart i sin nye vuggestue. For ja - hun starter i dag! Hvis du også er vild med modellen, så kan du jo købe løs i Lines nye webshop :-)

De blev syet som pludderbukser med elastik i talje og ben og med Lines fine linning, som giver en rigtig fin afslutning. Og flæsen er i samme stof som buksen, men jeg tror, der skal leges lidt med forskellige stoffer til det næste par. For jeg skal da sy flere af dem her!! Stoffet, der er brugt, er fra Stof & Stil.




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...