torsdag den 4. august 2011

Suttesnorsfabrikken

Der er blevet produceret et nyt batch af mine suttesnore. Jeg havde ikke drømt om, at de skulle blive så stor en succes, som de er blevet, da jeg i slutningen af januar hæklede freestyle og den første suttesnor blev resultatet. De kom ud i offentligheden på markedet i Odense i Maj, og jeg holdt op med at tælle, da jeg havde lavet 50.... Det er super fedt at tænke på alle de små, der render rundt med deres sut tøjret i en Kirkesjov suttesnor :-)

Nu er endnu et hold suttesnore udklækkede og klar til nye oplevelser med små børn og deres sutter!







8 kommentarer:

  1. De er så fine! Bestemt en velfortjent succes :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. De er så smukke. Jeg syntes man i dag kan købe mange flere søde, sjove og personlige ting og sager til sine børn end da mine var små.

    SvarSlet
  3. Er sikker på de bliver et hit :o)

    SvarSlet
  4. Altså de er da også bare SÅ fine...:-) Helt enig med Mirjam - meget velfortjent succes:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  5. de er rigtig fine. Jeg er selv igang, men pyha tiden løber. Så indtil videre ligger der bare en masse hæklede snore, der savner noget stof :D

    SvarSlet
  6. Dejligt som ting kan udvikle sig, håber du stadig syn de er "sjove" at lave, de er super flotte og nyttige. Så hækl/sy du bare videre. ♥♥♥

    SvarSlet
  7. De er jo også super søde :)

    SvarSlet
  8. Mirjam - Tak :-) Og P.S. - jeg skal mødes med min veninde i aften - så ved du vist hvad det handler om :-)

    Helle Jescika - Ja det har du måske ret i - der findes i hvertfald rigtig mange lækre ting til de kære små!

    Pia - De kommer med posten mandag!

    Malene - Tusind tak :-)

    Mette Kathrine - Ja, sådan går det også her.... men så kan man tage hele bunken på én gang :-)

    Mia - Jeg synes de er super sjove at lave fordi der er så stor mulighed for variation :-)

    Line - Tak til dig også!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...