tirsdag den 30. august 2011

Den første julegave...

... er jeg så småt igang med. En lille pige skal have dette juniorsengesæt i julegave og ønsket var smølfer, blåt, lilla og rødt. Nu har jeg fået klippet firkanterne og lagt op - så nu skal der bare syes sammen :-) Og det er vel ved at være tid til julegaver, hvis man skal i mål med dem? Jeg har rigtig mange bestillinger for tiden - hvilket jo er super dejligt - men det gør jo også, at julegaverne snart skal bestilles, hvis jeg skal nå at kunne levere. Så det er godt, at denne lille piegs mor er i god tid.

Det bliver bare så fint...


3 kommentarer:

  1. Ej altså... julegaver?!
    Nu stopper du Mette! ;o)

    Sødt sæt sengelinned du har fabrikeret - as always... :)

    SvarSlet
  2. Ihhh gid at det var mig, der er i SÅ god tid med julegaverne :-). Super flot sengelinned - det skal nok bringe glæde og søde drømme. Et enkelt forslag; prøv evt. at bytte rundt på de to smølfestykker inde på midten.

    Mange hilsner og fortsat god produktion
    Dorte

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare sødt!! Det er godt nok en heldig pige. :)

    Jeg har lige lavet en patchworkpude, hvor et par røde firkanter også lige trak niveauet op pga. en smule rødt i noget smølfestof.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...