torsdag den 20. juni 2013

Mint var dagens farve!

Jeg har en svaghed for mint for tiden! Farven mint....

I går iførte jeg mig farven, og nedenfor kan I se resultatet i bidder!

I weekenden skal vi til kæmpe bryllup i den finske skærgård - og kjolen fra min mand skal på - med alt hvad den kan trække af mint tilbehør :-) Måske jeg bare skal drikke Mohitos hele weekenden, for at køre stilen helt igennem?

Ballerinaer fra Éram

Neglelak fra OPI

Øreringe fra DesignKartellet

Den smukke kjole fra min mand!

9 kommentarer:

  1. Den kjole er da helt fantastisk, og farven er meget smuk. Dejligt bryllup til jer :)

    SvarSlet
  2. åh så fine ting ... er også vild med mint :)

    SvarSlet
  3. Wow, jeg er totalt forelsket i de sko - hvor har du dem fra?

    SvarSlet
  4. Jeg elsker også mint i øjeblikket- farverne er belevt meget mere dusede denne sommer, det synes jeg er dejligt:-) Og sikke lækre bukser og ISÆR kjolen- god smag din mand har- og du. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Dejlig farve - sol og sommer og fine ting. God weekend.

    SvarSlet
  6. ja hold da op, du kører den souverent igennem :-) Flot!!

    SvarSlet
  7. Ambeien tidak hanya diderita oleh pegawai kantoran saja. Ibu hamil pun sering mengalami ambeien dan hal tersebut wajar.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling joos Mengapa Ibu hamil wajar mengalami ambeien. bagaimana menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan. Artikel ini akan membantu kita menemukan jawabannya dan juga membahas 9 rahasia untuk menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...