mandag den 10. juni 2013

Det færdige soveværelse - 360 grader!

Weekenden blev brugt til at få sat prikken over i'et oppe i vores soveværelse. I husker nok, at vi tapetserede, fik nye puder og sengetæppe mm., men der har ligesom udestået et projekt ovre i min side :-) Nemlig det feminine touch!

Og netop det feminine touch fik jeg styr på i weekenden. Min mand blev præsenteret for en række krydser på væggen, hvor jeg ønskede mig huller, og efter lidt bore- og skruearbejde, kunne jeg begynde at indrette :-) Og DET har jeg glædet mig til længe!

Og ja! Jeg er en pige med mange tørklæder og mange øreringe :-) Men også en pige med et retrobankende hjerte og hang til rene linjer. Disse ting er nogle gange meget svære at kombinere, men da jeg lagde mig i min seng i går aftes - og da jeg slog øjnene op i morges - ja, så var det med et smil på læben :-) Og min mand synes også, at vores soveværelse er blevet super lækkert!

Hvad synes I?









24 kommentarer:

  1. Super duper fint... Jeg er vild med de hylder. Hvor har du dem fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britt

      Tusind tak! Hyldereolen er fra Ikea - og super fin :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Wow det er smukt. Super god ide med tørklæderne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone - det er i hvert fald lækkert at sove der :-) Og ikke mindst dulle sig foran spejlet :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Svar
    1. Taaaak Anne-Sofie! jeg føler mig faktisk som en lille prinsesse nu!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Her er vel nok blevet dejligt, til lykke med veludført arbejde. Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lykke - dejligt at du kan lide det! Og det er bare herligt, når resultatet af arbejdet bliver dejligt.

      kh. Mette

      Slet
  5. Fedt Mette og cool løsning med tørklæderne. Mine ligger på en hylde og jeg er så træt af det, påtænker at købe gennemsigtige kasser så jeg kan farveopdele og de ikke ligger og bliver støvede (for shit mand hvor er der altid meget støv i soveværelset....!??)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :-) Har også haft de gennemsigtige kasser i tankerne - det er heller ikke nogen dum løsning! Men skal have flere løsninger, for disse 10 er jo bare en del af samlingen :-)

      Og ja - mega meget støv i soveværelset hele tiden! Kigger også ondt på min mand hver aften, når han vold-ryster sin dyne!! Ha ha...

      Kh. Mette

      Slet
  6. Lækkert soveværelse. Hvor er det fine tapet mon fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine

      Tusind tak. Tapetet er købt her: http://www.johnny-tapete.de/original_vintage_tapeten_50er60er_tapeten_erhardt039s_lounge_prod2655.html og er et originalt tapet fra 50'erne.

      Kh. Mette

      Slet
  7. Så fint og lækkert. Gid vores soveværelse var bare en tand større.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Line

      Tusind tak :-) Og ja - det kender jeg godt - det er skønt endelig at have fået lidt mere plads for vores vedkommende.

      Kh. Mette

      Slet
  8. Det er virkelig pænt. Hvor er lampen fra? Jeg kunne godt finde på at snuppe nogle af dine ideer. Det er så smart med hylderne og ringe til tørklæder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cecilie

      Også mange tak til dig! Snup du bare løs - det ville da kun gøre mig glad, hvis du kunne inspireres :-) Lampen er fra Normann - men det er nogle år siden, men mon ikke den findes stadig?

      Kh. Mette

      Slet
  9. Oooooohhhhh MY! Overload af lækkerhed...!!!
    Det er jo HELT vildt godt - jeg er simpelthen så vild med den kombination af farver og mønstre og materialer i jeres soveværelse - syns det er en "fræk" kombi (uden at være lummer i tonelejet!)
    Kh. Malene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene

      He he - der fik du smilet frem hos mig. Tusind tusind tak - dejligt at du kan lide stilen :-) Og ja - det er måske en lidt fræk kombi, men for søren det er fedt endelig at få ideerne ført ud :-)

      Kh. Mette

      Slet
  10. Det ser super fedt ud. Og elsker bare de sengetæppe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - og ja, det sengetæppe står også mit hjerte meget nært :-)

      Kh. Mette

      Slet
  11. Så fint :-) det kan kun blive en god nats søvn :-) tak for gode fif :-)kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Selv tak - og ja, man sover som en drøm :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...