søndag den 10. april 2011

Så er der fundet to vindere!!

Skønt at så mange havde lyst til at være med i min lille, spontane give away - og endnu bedre, at jeg nu kender mange af jer lidt bedre :-) Tak for det!

De to vindere blev:

Karina med bloggen Hulahejsas hyggehjørne og


Stort til lykke til jer!

Send mig en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com med hvilken præmie I ønsker jer og jeres adresse. Hvis I er ude efter det samme, er Karina 1. vælger :-)

I får lige et billede af præmierne, som I kan vælge imellem igen. Hvis nogen må eje noget af det, så koster en nusseklud 50 kr. og en patcworkbold 100 kr. 







2 kommentarer:

  1. Hejsa,
    øv for mig og Alma. Men et stort tillykke til de to vindere.. Jeg er helt vild med gammelsmølf kluden, så hvis ingen vælger den kunne jeg da godt tænke mig at købe den.. Den kan evt bare sendes med sengetøjet til sin tid..

    Lykke

    SvarSlet
  2. Jaiiij, det er jo mig den ene, hvilken glæde, sender dig fluks en mail ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...