mandag den 4. april 2011

Jeg er i retrohimlen...?

... men jeg håber ikke jeg er død? Men må alligevel knibe mig i armen over dagens fund. Ikke at det har været gratis - men alligevel - skønt det er det. Hele 6 voksenbetræk i super stand. Mums siger jeg bare. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang med saksen, og hvor belejligt er det så lige, at jeg har ferie de næste 4 dage? (Ok - skal lige køre Karen ind i vuggestue - men mon ikke der bliver lidt kreatid?).

Men der er jo alt for meget til eget forbrug, så hvis nogen er interesseret i at få suppleret deres samling, så skriv en kommentar. Jeg bytter gerne (måske er jeg lidt kræsen...), og hvis du ikke har noget at bytte med, så sælger jeg lidt af det, for 60 kr. pr. meter (i fuld bredde - vel ca. 130 cm.). Skulle der være flere interesserede, så er det i den rækkefølge I kommenterer herunder :-) Og så skriv en mail efterfølgende til mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Nr. 1 - lys og mørk lilla på lys baggrund

Nr. 2 - brune nuancer og lyserød i hvide blomster

 Nr. 3 - orange og hvide blomster på gul baggrund - brune blade

Nr. 4 - orange, hvide og mørkegrønne blomster på en gul/lime baggrund

Nr. 5 - små lyselilla og større mørkelilla/blå blomster på lys baggrund

Nr. 6 - hvide og brune blomster på lys brun baggrund

4 kommentarer:

  1. Wow, jeg skjønner godt at du er i himmelen!!! Så mye fint stoff du kommer over for tiden:)
    Jeg likte spesielt godt det øverste i lillatoner:))
    Klem fra meg

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt være interesseret i lidt af nr. 1, hvis du ikke har sendt det andet endnu!? Var der mere blandt dem jeg sendte billeder af, som du kunne bruge eller skal jeg til at grave dybt i gemmerne?

    SvarSlet
  3. Og evt også mindre stykker af 4 og 5

    SvarSlet
  4. Hej - har du mere tilbage af nr. 1 og nr. 5? Så er jeg nemlig interesseret. Jeg har ingen blog, men min mail er 44488383@vip.cybercity.dk. VH Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...