tirsdag den 26. april 2011

Den første krea-spire?

Så er det hverdag igen efter en skøn påske! Vi sluttede af med et par dage hjemme hos min mor, og jeg blev mindet om, at mit krea-gen har eksisteret længere, end jeg selv lige umiddelbart synes. For se her - på mors forsythiagren med de skønne påsketing - der hænger disse æg, som undertegnede kreerede i min studietid for 12-13 år siden. Det havde jeg lykkelig glemt, men de er da meget søde og må være solide, siden de holder endnu :-) Jeg var helt vild med den teknik dengang kan jeg huske - at skære riller i sådan nogle styrofoam (?) æg/kugler/hjerter.... og så betrække dem med stof og dække samlingerne med silkebånd. Det var min mormor, som inspirerede mig, men det var vist kun en jul og en påske, at jeg gjorde i det. Jeg mindes ikke at have været kreativ i den mellemliggende periode, men det kan være, at jeg på et andet tidspunkt falder over noget, så jeg igen må revidere min egenopfattelse :-)

Jeg håber, at I alle har nydt påske ligesom jeg og er klar til en kort uge på job inden det igen er weekend?


3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint og ikke bare har de været holdbare, men din mor har også gemt dem og passet på dem og hun bruger dem endnu -det er da fantastisk!

    SvarSlet
  2. Jeg laget slike egg til påske med retrostoffer og sikksakkbånd...
    Så gøy at du blir med på mitt lille lotteri:) Jeg kjøpte ikke så mye stoff, for det er jo ganske dyrt. Kan høre med min søster om hun vil kjøpe stoff til deg. Hun er nettopp begynt i jobb igjen etter permisjon, så dagene er nok litt travle...
    Klem fra meg

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...