søndag den 3. april 2011

Opvarmning til ny give away.....

I morgen skyder jeg en ny give away igang. Og endnu en gang er der en skøn præmie på højkant. For ligesom at varme lidt op, tænkte jeg, at vi skulle have nogle GARZIELA facts. Så kan I jo begynde at spekulere på, hvad præmien mon er!?

Hvad er det første I tænker på, når I hører ordet Graziela Preiser? Jeg tænker fantastiske grafiske mønstre til børn - og æbler, hjerter og kløvere. I kender vist alle sammen de meget populære prints? Ellers kommer her lige lidt billeder...




Graziela lavede disse smukke mønstre i 70'erne - fra 1970 og til 1981. Og nu siger jeg, at de var populære, men jeg er lidt i chok over mængderne, der blev produceret. F.eks. blev der af hjertestoffet produceret - hold fast - 35.000 km.!! Ikke bare 35.000 m - nej km.! Det er jo helt vildt. De må ligge på så mange lofter rundt omkring. Af æblerne blev der produceret næste lige så meget - 30.000 km.  Vi snakker altså om, at man kan vikle det 2/3 rundt om jorden....

For alle os som ikke har held med at finde de gamle lækkerier, er hun nu sammen med sin datter igang igen. Så nu kan man igen købe nogle af de populære prints. Tjek hjemmesiden ud her. Men pas på - det er et farligt sted!

Og så kan I ellers glæde jer til imorgen, hvor jeg skyder en lille Graziela-give away i gang. Men hvad det er - det siger jeg ikke!

8 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg holder øje...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. jeg holder også øje og det link med det fede stof uha det er farligt øv jeg har ikke tid (penge) til det lige nu ;)

    SvarSlet
  3. Uh, hvor spændende. Det første, jeg tænker er, at jeg er så frustreret over, at jeg ikke kan få fat i noget af det gul/orange æble-stof, som jeg drømmer om at bruge som for til Magnes forårsjakke. Men måske er jeg nødt til at øndre på min drøm :-(

    SvarSlet
  4. Ditte - Hvis det er det her - så laves det igen: http://www.bygraziela.com/artikeldetails/category/stoffe/article/meterware_apfel_orange.html

    Men kan godt se at det p.t. er udsolgt :-(

    SvarSlet
  5. Uha det lyder spændende og sikke en farlig hjemmeside...... Tak for byttehandlen!
    -Dorthe

    SvarSlet
  6. Ih, hvor spændende... SÅ fede prints:-)
    Jorden ville helt sikkert blive et gladere og fredeligere sted, hvis vi viklede den ind i disse skønne stoffer:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...