lørdag den 9. april 2011

Der er nu to præmier i den lille give away

I er så søde, at I også lige er med på en lille spontan give away sådan hen over weekenden :-) Og det er SÅ fedt at lære jer bedre at kende. Tusind tak for alle jeres ord!

Jeg har syslet med lidt flere nusseklude i dag, så der er lidt mere at vælge imellem. Allerede nu er der nemlig mindst to, der skal vælge en lille ting!

Vil du også være med - så er det lige her.

Her er de nyeste I kan vælge imellem. Husk det er imorgen aften, jeg trækker lod :-)

Først lige den fra i går - men nu også med bagside 

Og så de nye skud på stamme



2 kommentarer:

  1. Nej hvor jeg krydser fingre. De er simpelthen for fantastiske.. Efter weekenden prøver jeg mig med min første give away.. Så hvis du kan lide mine glasugler skulle du kigge forbi..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...