søndag den 20. marts 2011

En dejlig dag!

Høj sol og brunch med familien. Endnu en dejlig dag er gået - og jeg er nu solidt plantet i sofaen med tennisfinale og hæklenål. 3 suttesnore er på vej til nye ejere, og jeg eksperimenterer med pang-farver til mine nøglesnore. Mere om det i morgen!

Her et billede af en af de dejlige lagkager. Det blev en god gammeldaws model med banan, jordbær, creme og flødeskum. På toppen brun glasur og de skønne dyr fra Line. De var et kæmpe hit hos ungerne og er blevet fortæret alle som en!


Og så et solskinsglimt fra dagens gåtur i det skønne vejr. Karen og kusine Ella på skuldrene af Isabella og Henrik.


Og endelig de tre suttesnore på vej.

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt fantastisk fødselsdagsweekend, I har haft:o). Endnu engang stort tillykke med lille Karen.

    Hvor blev kagen bare helt vildt fin. Jeg er virkelig glad for de overlevede turen med post danmark.

    Knus Line

    SvarSlet
  2. mums den kage ser godt nok lækker ud ... selvom jeg ikke spiser kage :)

    Lyder som om du/I haft nogle gode dage :)

    SvarSlet
  3. Jeg har vist slet ikke fået skrevet tillykke med hende! Det er kæmpestort med en 1 års fødselar!!! Dejlige billeder, som vidner om en dejlig weekend... God søndag aften!

    SvarSlet
  4. Dejlige glimt - og et stort tillykke med Karen..
    Knus Mette

    SvarSlet
  5. Så skjønn kake.
    Ser ut som dere har hatt en herlig helg:)

    SvarSlet
  6. Hvor blev kagen fin, og sikke et fødselsdagsvejr.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hele bare dejligt ud, nu må foråret da endelig være på vej!

    SvarSlet
  8. Tak skal I have. Det var en skøn weekend - og ja, jeg fik da bikset kagen sammen så den bare var figurene en lille smule værdig. Det er nu ellers ikke min stærke side, det der med bagværk :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...