torsdag den 17. marts 2011

Af sukker så sød...

Vi planlægger fødselsdag. Og da mor her ikke er nogen mester ud i kager, så har jeg allieret mig med Line fra Kageslottet. Med posten har jeg modtaget de skønneste sukkerfigurer til at pynte kagen med. Temaet er vist jungle, så der er aber, elefant og slangerne snor sig i Karens navn! Det er så fint. Tusind tak for hjælpen Line. Jeg er virkelig imponeret over den tålmodighed og det store arbejde det må være at modellere sådanne små dyr? Ikke noget for mine kluntede fingre og min næsten ikke eksisterende tålmodighed :-)




2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, og ja sikke en tålmodighed der må ligge bag. Det er let at blive imponeret.
    Mon vi får lov at se billeder af Karens seje junglekage inden I går ombord i den?
    Rigtig god fødselsdagsweekend!

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Ja, jeg håber også vi får kagen at se, og tillykke med hende ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...