tirsdag den 12. juni 2012

To spritnye gamle betræk....

Ja, det lyder jo som en modsætning? Og den anden dag lærte jeg et nyt udtryk hos Junette - nemlig NOS - New Old Stock. Det vil sige gamle retrobetræk i helt ny og ubrugt stand og i original emballage. Det er altid lidt af en skat, når man finder disse - og jeg har netop modtaget to sådanne med posten. To ens af dette skønne print med en lækker solgul bundfarve. Er det ikke fint?

Hvis nogen er interesseret i at købe et, så skriv gerne - jeg overvejer at sælge det ene betræk for 275 kr. inkl. det dejligt store pudebetræk. Meget lækkert stof for pengene - eller et skønt sæt sengetøj?







4 kommentarer:

  1. Hej! Sælger du både pudebetrækket og dynebetrækket? Er målet på dynebetrækket i standart størrelse? Jeg kunne godt være ret interesseret :-) Hvis det ikke er solgt, må du gerne maile mig.
    Hav en dejlig aften!
    Pia - p.nordbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk at finde helt nyt retrosengetøj - jeg har også været heldig i Tyskland et par gange. Min datter bruger det hele tiden. :-) Hovedpudebetrækkene er som regel alt for store når det er fra Tyskland, men jeg syede det bare om så det passede til en almindelig dansk hovedpude. :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert fund!
    Træls de ikke sov med dobbeltdyne dengang i 70´erne :)

    SvarSlet
  4. Samlermani kan man aldrig få for meget af :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...