fredag den 15. juni 2012

Mere om tørklæderne du kan vinde....

Hvis du ikke allerede er med i min Give Away til alle mine skønne kvindelige læsere, hvor der er 8 skønne tørklæder på højkant, så kan du sagtens nå det endnu. Du finder konkurrencen her.


Jeg tænkte, at jeg ville prøve at tage billeder af hvert enkelt også, så her er lidt close up billeder af detaljer af de 8 tørklæder. På det øverste billedee er de tre ens, men i forskellige color ways, og så er der det skønne med de pink og grå striber (en af mine personlige favoritter).

På det andet billede er der sommerfugletørklædet i hhv. grå (den anden af mine personlige favoritter) og sort, og de sidste to er også ens med et lidt gammeldags blomsterlook på hhv. rosa og creme bund. Alle er super lækre - og det tør jeg godt at sige, eftersom 4 af dem findes i min garderobe, da min veninde, som er designeren bag, altid er rundhåndet med skønne værtindegaver :-)

Hvilket er din favorit? Og husk at hvis du vil være med i konkurrencen, skal du skrive en kommentar under konkurrencen, som du finder her.



8 kommentarer:

  1. De to til venstre i øverste billede er de fineste, synes jeg:(

    SvarSlet
  2. Jeg er også mest til det grå/pink..det er fint!

    SvarSlet
  3. Det m striberne er fedt:-)

    SvarSlet
  4. Det med striberne er klart min favorit :)

    SvarSlet
  5. De alle er bare superfine :-) man kan altid bruge et tørklæde, smiler og kh

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Favoritten er nederst til højre - smukke blomster!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...