mandag den 20. august 2012

Weekend-lopper!

Alt for sjældent er der tid til loppejagt her i huset, men i weekenden nåede jeg at besøge hele to, da de var lige i nabolaget. Og for en gang skyld var jeg faktisk også ret heldig, synes jeg - jeg fik slæbt en del med hjem, og her ser i weekendens fangst - i alt100 kr.!

Selv er jeg helt vild med træ-træk-legetøjet. Den er simpelthen så skøn, og alle tre ænder bevæger sig op og ned, når man kører. Og resten kan jeg ikke rangere - skønne på hver deres måder :-) Et skønt broderi, et platik-fantastisk vægur, 2 magnetkuglelamper, en gammel sætterkasse, en sækkestol med det sødeste bondegårdsmotiv og en børnemadras med retroblomster!

Hvilken loppe ville du ikke kunne være gået forbi?









13 kommentarer:

  1. Sætterkassen - men også lamperne og ænderne er super søde

    Hvorfor er der ALDRIG loppemarked her i nærheden af hvor jeg bor ?

    SvarSlet
  2. fin loppe fangst :)

    ikke lige ting jeg kunne bruge ,men kan godt se charmen i de ænder :)

    SvarSlet
  3. broderiet er virkelig sødt! det havde jeg ihvertfald også taget(og sikkert alt det andet også;-))

    SvarSlet
  4. Tillykke med de skønne lopper:) de er fine og mange;)

    SvarSlet
  5. Ænderne havde jeg hapset.
    Broderiet vækker minder, min mormor lavede et lignende til mig som lille. Samme tekst bare med en pige på. Nu har jeg syet en pude ud af den, som pynter på Emmas værelse.

    SvarSlet
  6. den lyseblå lampe var helt sikkert kommet med hjem! Skøn farve og sættekassen er smuk! :)

    Jeg har forresten lidt stof til salg! Kommer du forbi og kigger?

    kh mimi

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Sættekassen havde jeg ladet stå, har 2 herhjemme i forvejen... :)

    Men ænderne havde jeg hapset med det samme, de er da skønne!!

    Madrassen synes jeg er fantastisk, men er altså super sart, så jeg ville ikke kunne få mig selv til at bruge den. Der har jo siddet/ligget andre og pruttet og savlet på den...Uhhh, nej altså.
    Men stoffet er fedt :)

    -Linette

    SvarSlet
  8. Lækre lopper du har fundet dig der. Er især spændt på hvad du får tryllet frem af sætte kassen, har en magen til i kælderen men blir helt træt hvergang jeg får kigget på den, fordi den skal ha en ordentlig omgang...

    SvarSlet
  9. Sikke en god loppedag! De træænder ville også være et hit herhjemme! :)
    Du kom billigere igennem loppeweekenden, end jeg gjorde!

    SvarSlet
  10. Ville ha snuppet det hele :) Lucky you!

    SvarSlet
  11. Uh, den madras måtte bo hos mig. I øvrigt har jeg lige set en børnelænestol i samme print som sækkestolen - tror det var på DBA.

    SvarSlet
  12. Broderiet, GUUUD hvor er det skønt!

    SvarSlet
  13. wow det vattæppe er godt nok flot - det måtte godt komme i min samling :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...