tirsdag den 28. august 2012

Teenagerens endelige dom (sponseret indlæg)

Nu har Isabella haft telefonen i en god uges tid, og jeg har bedt hende evaluere den! Og der er ingen tvivl om, at hun synes, den er mega fed - men der kunne man nok ikke forvente andet. Men jeg forsøgte at få hende til at nuancere det lidt :-)

Hendes største plusser er, at skærmen er super skarp med gode farver, den reagerer rigtig godt og hurtigt på hendes kommandoer, og så er den super nem at finde rundt i. Og der må jeg så give hende ret, da jeg fik æren af at sætte den op (og ALTID plejer at ende med at bede Henrik om hjælp). Meget nemt og lige til - og så fandt jeg endda ud af at spære for netadgang, medmindre hun er i nærheden af det trådløse hjemme hos os eller hendes mor :-)

På minussiden var der en enkelt ting - hun synes internettet er lidt langsomt. Og der er jeg jo ikke teknisk nok til at komme med en længere udredning, men det er i hvert fald ikke vores forbindelse, der er langsom. Men hun synes, at hun sidder og venter lidt på at siderne uploader.

Ogg hårdførheden får altså topkarakter. Den har nemlig været tabt 1,2,3 - maaaange gange, og ser stadig ud som ny. Ikke en ridse at se. Og vand har den også prøvet, uden at der skete noget som helst. Så der holder den, hvad den lover.

Og hvis du spørger Karen - så synes hun også, at det er et kæmpe hit at storesøster har fået Smart Phone - så kan man nemlig spørge hende (når mor og far har sagt nej til iPad'en) - og så ser de Barbapapa sammen i sofaen :-)

Og for de nysgerrige, så er det Sony's Xperia Go, vi har testet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...