søndag den 10. marts 2013

Skal du have noget med?

Jeg er igang med at koordinere en større bestilling fra Blogland på chiffon til smukke Pettiskirts, som Anna den anden dag viste frem og lagde en fantastisk DIY ud på. Den kan du se her.

Så spørgsmålet er, om du også skal have noget med? Hvis ja, så send mig en mail med din ordre - så får jeg bestilt samlet. Vi når over toldgrænsen, så du skal nok regne med told oveni - medmindre pakken smutter igennem (det sker jo). Min mailadresse er: mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Billedet er lånt hos Anna.

5 kommentarer:

  1. Hvis jeg da bare kunne få bestemt mig for farverne :-) Jeg kunne vel købe noget der ligner dem alle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - sådan har jeg det også! Svære beslutninger :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hvornår er sidste "tilmeldelsesfrist"?

    SvarSlet
  3. Jeg blev lige nød til at prøve at lave et i "ventetiden", så jeg var en tur i Stof & Stil.
    Her kan du se resultatet:
    http://dethyggeligt.blogspot.dk/2013/03/en-sndag-et-pettiskirt.html
    Nu glæder jeg mig så til at prøve at lave et skørt af "rullerne" :)

    Hvad skal du selv have?

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...