søndag den 17. marts 2013

Kager og fest!

I dag laver vi absolut ingenting andet end at slappe af, hygge og lege med gaver. Fredag og lørdag har der været fest og i går med 10 børn og 11 voksne - ja, så er det rart med en stille dag :-)

Og så er jeg lidt stolt af mig selv. Mig som aldrig bager - ja, jeg fik simpelthen frembragt et kagebord! Jeg kastede mig ud i Prinsessens gulerodskage, og for sulan da Maria - den er jo helt igennem fantastisk! Den høstede mange roser og kan bestemt anbefales.

Derudover lavede jeg en lagkage, som jeg forsøgte at pynte som et cirkustelt? Lyserøde cupcakes var der også, og så havde min søster lavet en fantastisk brunsvigerkagekone!

Som I kan se, var der basis for et godt solidt sukkerchok!




Venter spændt på gæsterne!

Modellervoks!

11 kommentarer:

  1. Sikke flotte kager!!
    Og hvilket fint fødselsdags tema, hurra for Tiger:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Er også tilfreds med resultatet :-)

      Og ja Tiger er en helt!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Sikke et fornemt bord - Der kunne jeg da vist godt have spist lidt med ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var godt! Og heldigvis var gæsterne kagesultne :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Lækre kager

    Vi har også holdt fødselsdags weekend
    Der er altså bare udsolgt efter sådanne 2 begivenhedsrige dage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Fuldstændig! Måtte vække hende efter 4 timers middagslur?

      Kh. Mette

      Slet
  4. SÅDAN DER METTE!!!! Og ja, gulerodskagen er helt fantastisk. Har lige lavet en portion cupcakes af opskriften, og det fungerer også rigtigt godt - og så blev der lidt ekstra til en 2-lagskage også;-)
    Ser ud til, at I har haft en skøn weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er jeg ikke god? :-) 4 lag og alting :-)

      Sidder og guffer rester nu - mums! Den bliver bestemt ikke dårligere dagen efter!

      Kh. Mette

      Slet
    2. Så er der jo ingen grænser for, hvad det næste bliver!
      Og ja, gulerodskagen holder sig ganske godt - også i fryseren...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...