torsdag den 14. marts 2013

Så gik der tre dage!

Bum! Så hurtigt kan tre dage forsvinde! Det er i hvert fald en kendsgerning, at der er gået tre dage, uden at jeg helt ved, hvor de er blevet af?

Eller det ved jeg vel godt - de er gået med arbejde. En masse tid i tog, en tur ud i marken og noget god mad!

Der er en smule billeder fra de seneste tre dage - og de har noget med pels at gøre. Jeg har nemlig været ude og se mink - hele vejen gennem produktionen fra parring til pels. Og det er jeg sikker på, at der er mange meninger om! :-)

Maskinrummet hos Kopenhagen Fur - de hvide skind sorteres og gøre klar til auktion

Mig med de blågrå skind .... skulle liiiige se, om de klædte mig :-)

Bankboksen.... 9 millioner skind klar til auktion.

En lækker accesory - babyblåt pelshjerte

En god middag på Søren K i Den Sorte Diamant.

3 kommentarer:

  1. Det er vildt at se dem på rad og række på den måde...

    SvarSlet
  2. Du vil se rigtigt godt ud i den blågrå mink! Jeg har en drøm om en anorak i sæl. Så kan det dæleme bare blive vinter!
    Jannik var lige nysgerrig efter hvad 9 millioner skind kan koste - ca. 1/2 milliard kroner! Håber de har sikkerheden i orden ;-)

    SvarSlet
  3. Måske der er mange meninger om mink- og pelsdyravl generelt! Men jeg ser det nu ikke at det er værre end kvægavl, svineavl eller hømseavl. Formålet er bare noget andet! Sjovt nok har man f.eks ikkke hørt om nogle dyreretsforkæmpere der har lukket en hel stald fuld af burhøns ud, fordi det er synd for dem, at de skal lægge billige æg til os!
    Det der forager mig, er når folk (læs, dyreretsforkæmperne) lukker minkene ud, i den tro at de vil få det bedre. Ja du ved jo udemærket hvordan minkene reagerer på det!
    Nå, jeg kunne blive ved, men må hellere stoppe her!
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...