onsdag den 20. marts 2013

Miffy Love!

Jer, der har fulgt med i længere tid, har vist ikke kunne undgå at bemærke min forkærlighed til den lille kanin Miffy. Og ikke mindst til Miffys far Dick Bruna :-)

På min tur til Bruxelles i mandags, var der tid til shopping i lufthavnen. Jeg havde set de små Miffy tuscher hos Vicki, og da jeg fandt ud af, at det var der, de kunne fås, ja, så har jeg ventet og ventet på en tur til Bruxelles :-)

Og nu er de hjemme hos mig! Og de har allerede fundet venner blandt mine skønne babushkadukker. Jeg ved slet ikke, om vi nænner at farve med dem, eller om de blot bliver til pynt. Der røg endnu en ting i kurven - nemlig en flok farveblyanter. Dem har vi sådan set masser af og mangler ikke, men indpakningen kunne jeg jo ikke stå for! :-)




17 kommentarer:

  1. Årh de er så fine! Jeg er dødmisundelig! Har også set dem på hendes blog, de er simpelthen så fine. Lucky you!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camille

      Ja, de er ret fantastiske :-) Det værste er, at min mand i går sagde, at sådan nogle havde han, da han var barn - bare med mus? Nu kan man jo næsten ikke leve uden dem også? Men mon dog nogle har gemt sådan nogle, så man kunne være heldig på et loppemarked?

      kh. Mette

      Slet
    2. Det gør det da kun federe! Og ja, det er sikkert desværre ikke noget folk gemmer, når tusserne er tørret ud. Men måske...?

      Slet
  2. Tusserne er da også vildt kære :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen Elisabeth

      Ja, de er altså bare søde! Må prøve at farve med dem sammen med Karen snart!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, ikke? Helt fantastiske :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Når du nu kommer til Bruxelles igen, så køb lige en pakke med til mig;-)

    KH
    Anna (som aldrig kommer uden for DKS grænser!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna

      Det er en aftale - medmindre det lykkes mig at få dem hjem til webshoppen :-)

      Kh. Mette (som kun kommer til Bruxelles og kun i embedsmedfør)

      Slet
  5. De er helt vildt søde, kan godt forstå hvis I ikke nænner at bruge dem :-)


    vh. Anne

    www.annekirstine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Ja, men på den anden side, så tror jeg ikke Karen kan ødelægge dem - så hun skal næsten have fornøjelsen - tror jeg nok, at jeg er kommet frem til :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Ej Mette de er så fine. Du skulle have købt et parti med hjem. Jeg ville straks have købt dem af dig, de er SÅ fede.
    Mon de kan købes på nettet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pustetrold!

      Jeg arbejder på at de kan købes i min webshop - nu må vi se, om det lykkes :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. Ej det vil da være perfekt, krydser fingre.

      Slet
  7. Hi Susi

    Just my words!

    hugs Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...