tirsdag den 18. oktober 2011

Smil Karen!

Kender I det, når man pludselig rammes af den der med, at det lille barn faktisk ikke er så lille længere? Det skete for mig i dag. Jeg ville gerne tage et billede af Karen, men hun var selvfølgelig mere interesseret i kameraet og kunne ikke sidde særlig stille særlig længe af gangen :-) Så sagde jeg til hende, at hun skulle sætte sig i sofaen og smile til mor! Og jeg havde ikke den mindste forventning om, at hun rent faktisk ville gøre det. Men det gjorde hun - og selv om det var et smil på kommando, så er det vist ikke til at tage fejl af, at det er ægte nok - øjnene stråler, og mor blev helt blød i knæene. De forstår - og kan - altså bare MEGET mere end man lige går og tror :-) Men det har I sikkert også prøvet alle jer med børn?

Og grunden til at vi overhovedet skulle have det billede - ja, det var indvielsen af den skønne vest fra Charlotte. Endnu en gang tusind tak Charlotte - den er bare helt perfekt!



11 kommentarer:

  1. Hun er skøn, og du har helt ret. De øjne siger at alt glæden kommer helt inden fra :0)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for roserne og hvor klær den da lille skønne Karen rigtigt godt. Hun er altså lille lidt endnu, når nu min 6-årige stadig er lidt lille!!!!!!
    Skønne billeder fra Sverige, hvor vil jeg gerne "låne" det hus, håber at finde tiden til det på et tidspunkt.
    Knus fra Charlotte

    SvarSlet
  3. Super lækre billeder af din Karen :)

    SvarSlet
  4. Vet akkurat hva du mener.
    Jenta mi er på samme alder, og slettes ingen baby lenger...
    Hun forstår så mye, og det kommer nye ord hele tiden:)
    Herlige bilder av Karen.

    SvarSlet
  5. dejligt billed:-) og ja, det går så stærkt. Det er med at nyde hvert minut.
    Nu ved jeg jo, at du godt kan lide give away:-) Har du set, at jeg har en i anledning af min blogs et års fødselsdag???
    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Nej hvor er den flot den vest!!!! Ih sån en ville klæde min datter så meget, laver hun på bestilling?? I LOVE IT!!

    SvarSlet
  7. Ihh hvor er I søde :-) Og ja hun er skøn min Karen!

    Frk. Regnbue - Jeg kigger forbi!

    Musse - Det har hun i hvert fald gjort - jeg har også lige forhørt mig, om hun vil lave en mere til os :-) Og der er så mange mønstre at vælge imellem - heaven!

    Charlotte - Gør du? Laver du på bestilling? Please :-) Og ja - I skal da op i vores hus og hygge!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Åh hvor er hun skøn..

    Jeg nyder også meget at Mads er blevet så stor at han nu forstår sætningen "hent lige fjernbetjeningen til mor" :D

    Måske jeg lige skulle sende den mail der til dig ;) altså!

    SvarSlet
  9. Hvor er hun dejlig!!

    Og ja, den situation kender jeg præcist. Da min ældste en dag for længe siden pludselig stillede sig op foran girafferne i Zoo og smilede til kameraet, da jeg bad ham om det: "Gud, han gjorde det!"
    Nyd det, så længe det varer! Her er det i hvert fald slut med det igen. :)

    SvarSlet
  10. Jo Jo da jeg laver på bestilling, skriv enten til moin mail Charlotte-c-andersen@hotmail.com eller se min profil på trendsales, jeg hedder "valdemarsmor" eller søg på "morslille" som jeg kalder mit eget design, altså vestene

    SvarSlet
  11. Dejlige billeder - skøn vest.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...