mandag den 10. oktober 2011

Lækkeri-Spam!

Undskylder på forhånd dette overflødighedshorn af lækkerier! Jeg har simpelthen fået de skønneste pakker i den sidste tid - og det må jeg vise jer.

Først et - som altid - fantastisk byt med Pernille. Med i pakken havde hun lagt dette skønne billede lavet ud af fire gamle brikker fra et vendespil. Det er simpelthen så fint og skal pynte hos Karen (jeg ville ønske hun havde et værelse).


De fire næste stoffer er også fra Pernille - det skønneste børnestof i både gult og blåt, fantastisk Decoplus med motiver i firkanter og sidst med ikke mindst - en Dick Bruna skønhed med Miffy!






Med Mirjam har jeg byttet mig til dette skønne babysengesæt med de brune elefanter. Det er i super stand og det er jo ingen hemmelighed, at det er en af mine favoritter :-)


Fra Tyskland er kommet dette skønne Graziela pudebetræk med pigen, der sover sødt i sin seng. Det har jeg ikke været heldig at få før - og dette er tilmed aldrig vasket - så helt nyt :-) Jeg sælger små bidder - skriv, hvis det har interesse.


Og så er der nyt smølfepudestof - denne gang med en læse/bog smølf! Han er stor, og puden vil blive ca. 55 cm. Der er 5 sider af en pude til salg - prisen er som sædvanlig 75 kr. pr. side. Og stoffet er som altid nyt og frisk fra rullen trods de 30 år på bagen :-)

7 kommentarer:

  1. Tak igen for byttet. Jeg kunne måske godt være interesseret i lidt af de sovende piger. Hvad er mon prisen?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Åh, kan kende brikkerne på billedet - jeg må ha' haft det vendespil engang. Dee hvide kaniner med krydset på næsen ville være oplagte at hækle. De er bare så søde og enkle.

    SvarSlet
  3. Mirjam - Ja, det var en hyggelig aften :-) Prisen på de sovende piger er 125 kr. for ca. 40 x 55 cm - altså én side af betrækket. Eller halvdelen for halvdelen :-) Jeg har selv haft den store pung oppe, så det er desvære lidt dyrt.

    Maja - Hvor hyggeligt - og ja Miffy ville være sød i hæklet udgave :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Nej hvor sjovt...det vendespil kan jeg huske...åååh hvor har jeg lavet det mange gange og hvor ville jeg ønske at jeg stadig havde spillet:-)
    Lækre sager hele vejen igennem:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. sikke en sød ide ved brikkerne :-)

    SvarSlet
  6. Hej igen, jeg tror at jeg springer over. Har dem jo - godt nok i en lidt blegere udgave ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. hvad skal du have for en lap på 15 x 15

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...