søndag den 30. oktober 2011

Hele tre vindere er fundet!

Ahr men - jeg har jo glædet mig som et lille barn til at dele ud af disse skønne øreringe. Og jeg har nu trukket hele tre vindere!! Der var 376 skønne lodder i puljen og random.org har hjulpet mig og udtrukket følgende lodder: Nr. 1, 311 og 361. Så det har altså været den allerførste deltager og dem på falderebet, som idag blev de heldige :-)


Og skal vi så ikke se hvem, der gemmer sig bag de heldige lodder?

Lod nr. 1 er Louise med bloggen Like Mormor

Lod nr. 311 er Alice Øvig 

Lod nr. 361 er Rabba 

Og til de heldige vindere - smut ind på Tommys hjemmeside og vælg et par - og så send mig nummeret på dem på en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Jeg vil glæde mig til at begave jer! Og en stor tak til K-Form for de generøse præmier :-)

Til jer der må eje et par, kan I se et udvalg i butikken :-)


Og så glæder jeg mig altså bare helt vildt til at skyde den næste give away igang her på bloggen - det bliver ligesom juleaften!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...