fredag den 14. oktober 2011

En lille hurtig gættekonkurrence!

Vi er i Sverige i vores lille hytte - og alt ånder fred og ro! Ahh - det er bare noget af det bedste at lande heroppe fredag eftermiddag og så have en hel weekend foran sig :-)

På vejen er der hækletid, og jeg har syslet med en ny idé :-) Indtil videre ser det sådan her ud.... og så var det, at jeg tænkte, om nogen var frisk på en lille weekendkonkurrence? I så fald - så kom med et gæt på, hvad det skal ende med - så er der et sæt af disse dimser på højkant i valgfri farve :-) Jeg trækker lod søndag aften!

Det er ikke for at gøre det sværere, at jeg har sløret billedet - men her i aftenens mulm og mørke lykkedes det altså ikke at tage et skarpt billede :-(

20 kommentarer:

  1. Fede farverige hæklede armbånd måske????

    Nyd det svenske..og god weekend

    SvarSlet
  2. hmmm den er svær !!

    hæklet finger ringe !!! et skørt gæt ;)

    SvarSlet
  3. jeg gætter også på nøglering eller armbånd :-)

    SvarSlet
  4. Åh kan jo blive til så meget.. ehm..
    Gætter IKKE på sutteholder men handske holder eller hvad man nu skal kalde det.... :p

    SvarSlet
  5. Hva med et bokmerke!?
    Kos dere på hytten :-)

    SvarSlet
  6. Farven minder mig om rødvin ;0) -om det er fredags-ånden der gør det eller hvad, ved jeg ikke. Synes måske mit gæt er en smule tosset, men kan det være en drypstopper?

    SvarSlet
  7. Jeg gætter også på vanteholdere.

    SvarSlet
  8. Det ender med at blive en hæklet sløjfe - ikke sådan en med en knude - men med bånd om midten :-)

    SvarSlet
  9. Jep - dimser til at holde vanterne med er også mit gæt. Og så med klemmer i begge ender :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Jeg gætter også på vanteholderer, eller hvad man nu kalder den slags dimser, men kan ikke komme i tanke om andet der skal blive til et sæt :)

    God weekend i det svenske ;)

    SvarSlet
  11. Den er altså svær.... Måske har det noget med jul at gøre? Julepynt?? Wild guess ;)

    SvarSlet
  12. Hmm den er svær den her, men det kan jo blive til rigtig mange ting.
    Men tror det skal ende med en sløjfe.
    Nyd weekenden i det svenske.

    SvarSlet
  13. ja den er svær, men gætter altså også på vanteholder. Super fin farve!
    Hilsen mette

    SvarSlet
  14. Hank til et kræmmerhus eller hjerte? måske en butterfly.
    Hvis du har et lille digital camera - så kan det hjælpe dig at sætte det på MACRO - som har symbolet af en tulipan - så bliver det skarpt ;)
    x
    margit

    SvarSlet
  15. Ej, hvor er det svært... brillepudseklud?

    SvarSlet
  16. Gætter på øreringe eller måske er de til at montere ørestikker på så de ikke bliver væk?
    Vh kristina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...