onsdag den 10. november 2010

SNEK!

I dag skal I med på en fantastisk tur i universet SNEK. Min kusines svigermor er en kreadronning og en af mine inspirationskilder. Og hun kan hækle og sy ting til børn i de mest fantastiske farver og former. Karen er den lykkelige ejer af op til flere SNEK-produkter, og de bliver brugt flittigt. De bliver puttet med, leget med, grint af, krammet og nusset - man kan ikke andet end elske dem. Jeg er sikker på, I også vil være vilde med dem. Det er geniale barselsgaver, dåbsgaver, fødselsdagsgaver, julegaver - ja, jeg tror, man kan finde noget til enhver lejlighed. Men kig med - og bliv i lige så godt humør, som jeg bliver, når jeg beundrer disse skønne dyr, rangler, huer og meget mere. Og det er kun et lille udpluk. Tjek det ud på Facebook, hvis du er blevet nysgerrig og står og mangler en gave til en lille størrelse - gruppen hedder "We love SNEK". 








2 kommentarer:

  1. Jeg er da bare helt vild pølefanterne :-) hilsen Christina

    SvarSlet
  2. Åh, wow da, hvor er det bare lækre og fine ting. Tror bare jeg ønsker mig det hele!! :-D
    Og tak for din besked - al markedsføring modtages med kyshånd!
    Ha' en superfantastisk dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...