lørdag den 27. november 2010

En meget personlig gave

For at give Clara den helt perfekte dåbsgave bad jeg Jane om hjælp. Hun laver de skønneste billeder og på hendes Amio-shop, så jeg et eksempel på et dåbsbillede. Sådan et skulle Clara have. Clara - eller i hvert fald Claras mor, er ret pjattet med aber. Jeg vil slet ikke gætte på, hvor mange tøjdyr hun har udformet som aber, men der er mange! Og så er der alle de andre aber. Så derfor skulle Clara også have aber til sin dåb. Jane havde ikke gjort det så meget i aber, men var frisk på at kaste sig ud i projektet. Og jeg skal love for, at hun ramte lige præcis det udtryk, jeg havde i tankerne. Et fantastisk og ikke mindst meget personligt billede, som jeg håber vil følge Clara de næste mange år. Tak igen Jane.







5 kommentarer:

  1. Tusind tak for de søde ord - du forstår da osse lige at få det sagt! :-)
    Ha' en rigtig dejlig weekend - tror vist du kan glæde dig til posten kommmer mandag ;-)
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Fint bilde til veslejenta:)
    Likte også den vesten nedanfor:)
    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlet
  3. Kjempe fint bilde!
    God lørdag :O)

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot. Fantastisk god ide til dåbsgave.

    God weekend

    Vh Mette

    SvarSlet
  5. Ih... hvor det flot og en god idé. Jeg håber at Clara (måske mere hendes mor og far) havde en god festdag. Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...