fredag den 12. november 2010

Julehund?

Så fik den tidligere vovse en makker - hun er rød og lavet af filt. Og så har hun fået en julesløjfe! Det er vel ikke for tidligt at begynde at jule? Efter jul skal hun have et fint halsbånd med en hæklet blomst, og så forhåbentlig finde et hjem hos en lille pige, der kan kramme hende og lege med hende.




Det lysner udenfor efter en start med regn og rusk. Karen er puttet til en lille lur på altanen, og jeg går og pakker til en weekend i Sverige. Ahh det bliver skønt. I morgen kommer gode venner på besøg, og vi skal spise en god frokost med en god snaps til. Det bliver svært hyggeligt.

Inden da skal jeg forbi mit arbejde. Jeg må til at vænne mig til tanken om at min barsel går på hæld. Men jeg glæder mig til udfordringer og kollegaer, og Karen er jo i trygge hænder hjemme hos far nogle måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...