torsdag den 17. oktober 2013

Weekend på spring - og opdateret shop!

Det er torsdag og arbejdsdagen er slut. Og dermed er der kun én dag til weekend :-) Jeg synes, det har været en hård uge - mest fordi alle kollegaer er på efterårsferie, og man skal derfor hive sig selv lidt ekstra i ørene for at holde tempoet oppe!

Men weekenden ser jeg frem til. Der skal der nemlig tøsehygges med søster. I morgen aften til Nephew koncert i Forum, og lørdag holder min søster tøsefødseldag! What is not to like?

Mand og barn drager til Sverige sammen med søsters mand og børn. Hmmm... sove længe? Det tror jeg nok!

Og så er shoppen opdateret med de nye varer, som jeg viste i går. Læg mærke til leveringstiderne, når du shopper. Der er run på bestillingerne, og det er endnu en gang dejligt at finde ud af, at vi har bestilt nogle varer, som I godt kan lide :-) Især Ingela's moderne babushka-krybbespil er populært. Men det kan jeg nu godt forstå - det er da også bare super fint.

Faktisk så er der endnu et læs varer på vej. Det er lækre Graziela sager - kuffert, domino, memory, vinduespynt og andet fint! Glæd jer til det også!

2 kommentarer:

  1. Overvejer sgu at gå ned til dig at sove ... (glæder mig til at jeg kan sende mand og børn væk)

    Håber, du får en fab weekend

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...