tirsdag den 29. oktober 2013

En vinder af de lækre Eucerin-produkter!

Så blev det tirsdag aften og dagen efter Stormen! Mon ikke der er en derude, der trænger til lidt ekstra forkælelse til ansigtet efter al den regn og rusk? Det tror jeg :-) Og derfor har jeg fået random.org til at hjælpe mig med at finde en vinder blandt alle jer søde læsere, der har taget jer tid til at smide et lod i puljen.

Pakken, som der kan vindes, er produkterne på billedet herunder.


Da da ......... Vinderen er Pia, som skrev: "Det gad jeg godt afprøve... jeg er simpelthen for dårlig, til at gøre noget ved min trætte og grå hud, fordi jeg ikke har fundet nogen produkter, hvor jeg kan se en form for virkning. Måske Eucerin er vejen frem for mig??"

Jeg håber, at du vil kaste dig ud i at prøve produkterne, og at din hud vil være glad for forsøget :-) Stort til lykke til dig Pia! Send mig en mail Pia på mettekirkeskovjensen@gmail.com med din adresse - så får jeg sendt produkterne hjem til dig :-)

Og tusind tak til Eucerin for de lækre præmier.

3 kommentarer:

  1. Tillykke til Pia :-)

    SvarSlet
  2. Weee... det er jo mig ;-D
    Det glæder jeg mig til og takker

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar omkring dyrlægesituationen her i Nuuk. I forbindelse med al den her sygdom var jeg jo igennem Ronjas papirer og jeg fandt en vaccinationsattest attesteret af dig - så du har haft Ronja i hænderne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...