søndag den 27. oktober 2013

Hæklet hus - grydelap!

Jeg så en super fin idé hos Kathrine, som jeg kastede mig ud i. Og nu er det ene hus så færdigt - med en enkelt lille fejl :-) Det fungerer super godt som grydelap - ingen brændte fingre! Tak for inspiration Kathrine!

Har du også lyst til at prøve, kan du finde opskriften lige her.

Og du kan stadig nå at deltage i min Give Away i samarbejde med Lucie Kaas om de nye lækre krus, sukkerskål og mælkekanden - jeg trækker lod i aften kl. 21. Du finder konkurrencen her.

Og har du set min anden Give Away, hvor du kan vinde lækre hudprodukter fra Eucerin? Den kan du deltage i lige her.


5 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin - Mette is back ;0)

    SvarSlet
  2. Den er da fin, og man kan lave den i alle farver, så den passer ind til ens eget køkken. Se det kreative kom igen :)

    SvarSlet
  3. Så fin, men det så utrolig vanskelig ut... Du er god. D

    SvarSlet
  4. De er så fine! De har også været igennem min hæklenål for nogen tid siden :-)

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin :-)
    Har du overvejet at lave den i en version hvor den er dobbelt - altså som en slags handske man tager på? Det synes jeg, er genialt for så taber man ikke grydelappen. Den ene side kunne så bare være hæklet som et tyndt lag og så bruger man den tykke side til at tage tingene med :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...