onsdag den 19. september 2012

Blæksprutte!

Det er som sådan en, jeg føler mig i denne tid! Der er mega blæs på både arbejde og privatliv - fritid er ikke sådan rigtig eksisterende, og den der er, bliver brugt på at planlægge!

Jeg havde forestillet mig, at den projektlederuddannelse, jeg er ved at tage, skulle bruges på mit arbejde i første omgang, men det ser ud til, at jeg privat har endnu mere brug for den i øjeblikket :-) For jeg skal love for, at der skal planlægges meget, når man om 10 dage får nøglen til sit nye hus, og når man planlægger at flytte ind 14 dage efter! Nok mest fordi man i de 14 dage planlægger at rive alle tæpper ud, få lavet alle gulve, få malet alle vægge - og et spinkelt håb om at komme i bund i stuen og slippe af med savsmuldstapetet, få sat nyt væv mm. op - og nå ja - så skal der også væltes en væg!

Og det der med at planlægge, handler nok mest om, at vi kun har råd til at hyre folk til noget af det :-) Så samtidig med fuldstidsjob, børn og blog, så skal der også gøres et seriøst stykke praktisk arbejde!

Så kære læsere - uden jer var der ingen blog! Men jeg håber, at I kan bære over på maglen på kreative ideer og indlæg for tiden! Jeg lover, at jeg vender stærkt tilbage :-)

5 kommentarer:

  1. Kreative blæksprutter er altid værd at vente på. Rigtig god arbejdslyst og pøj, pøj med det hele..

    SvarSlet
  2. Held og lykke med flytteprojektet.... Det bliver så dejligt at få tingene på plads. Mon ikke vi alle sammen venter på at se hvilke fantastiske indfald du får i jeres nye hjem!

    Men kender det godt! Det kræver bare så mange ressourcer at flytte! Vi er selv lige ved at få det sidste på plads efter 3 flytning på få år.

    SvarSlet
  3. jeg bliver helt forpustede over dit/jeres program de næst 14 dage :)

    det skal nok blive godt en dag :)

    SvarSlet
  4. Jeg har lige været igennem det og det tager altså længere tid end man regner med, det der flytning:-) Men det skal nok blive rigtig godt for jer. Tag et rum ad gangen, så I kan bo i de andre rum.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Brug du bare den tid, at du skal bruge... Glæder mig blot til, at se billeder af jeres skønne hjem, når i er kommet på plads! ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...