tirsdag den 17. maj 2011

Pudeforsøg...

Med alle de nye stoffer måtte det andet pudeprojekt liiige vente lidt. Istedet har jeg kastet mig over en omgang puder til børneværelset - og den første blev færdig i går. Det er mit første forsøg med lynlås, men det blev faktisk rigtig godt. Den er både usynlig og fungerer!! Bonus :-)

Som det fremgår er midterstykket et af Grazielastofferne, og kanterne er hhv. blomster og æbler fra Frau Tulpe. Der er klippet til nogle stykker mere, som jeg håber at få færdige i aften, så de kan komme i samlet flok ned i butikken :-)



Og så skal jeg ellers love for, at jeg har fået hænderne fulde med at besvare, klippe, pakke og sende.... Jeg er nået et godt stykke ned af listen over henvendelser på de tyske stoffer, men fortvivl ikke, hvis du ikke har hørt noget endnu :-)

7 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot! Og god baggrund med æbler


    x

    Margit

    Creative Tail

    SvarSlet
  2. skøn pude :)

    hvornår er du nede i butikken ... hvilke dage ?

    SvarSlet
  3. Ja, det er stiv plakatpapp mellom tapetene. Jeg har jo også brukt stoffer på slike figurer - da er stoffet limt fast med hjelp av vlisofix og strykejern på middels varme. Uendelige muligheter, altså!
    Lykke til på trekningen i kveld! Kanskje det blir en ekstra stor pakke som går sørover...
    Klem :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha'.... Dejligt at I synes om den.

    Helle - Jeg er i butikken den 8. juni - skal nok slå det stort op til den tid. Så bager jeg en kage og giver en kop kaffe til dem, der kommer og siger hej.

    Sonja - Tak for fiffet - de er altså bare så fine!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...