onsdag den 12. december 2012

Fly Away With Me... Sponseret Give Away

Skal vi ikke flyve væk sammen? Bare sådan noget vi leger?

Lad os lege, at vi i weekenden tager til Berlin, sneen ligger hvid og fin, millioner af julelys lyser op, på alle torve er der hyggelige julemarkeder og julemusik fylder vores ører hvorend, vi går hen?

Vi kan også tage til London? Eller til Prag? Eller Paris?

Bare det at tage væk, shoppe, nyde og få en hyggelig oplevelse sammen?

Du bestemmer, hvor vi skal tage hen i vores leg! Bliv eventuelt inspireret på Norwegians hjemmeside, hvor der for det meste er billige flybilletter at finde, og hvor jeg i hvert fald tidligere har shoppet billetter til en julegave til min mor fra min søster og jeg. Vi har været i Berlin sammen, og i det nye år skal vi til Paris. Bare de store tøser i familien :-)

Men nu er det december og juletravlheden er over os. Så hvis vi ikke når at komme afsted, mens julemarkederne og alle lysene er der, så kan vi jo stadig bare lade som om, ikke? Og til hjælp med at lade som om kan vi smæske os i specialiteter fra nogle af de nævnte steder. Så hvis du har lyst til at lege med og vinde en lille rød julesæk med europæiske lækkerier til ganen, ja så læg en kommentar og giv mig et hint om, hvor vi skal tage hen?

Jeg finder en vinder af den røde julesæk på fredag den 14. december 2012 kl. 21.


For god orden skyld: Dette indlæg er sponseret, og jeg har modtaget det samme eller tilsvarende, som der udloddes i konkurrencen. I dette tilfælde er jeg blevet kontaktet af firmaet og enhver mening, der fremstår i dette indlæg, er min egen.

125 kommentarer:

  1. Uha ville så gerne på loppejagt i London, der skulle være en hel gade bare med loppesktte. og ville så gerne oplev det. Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Jeg ville helt klart til enten Paris eller Berlin. Paris tiltaler mig meget og jeg har kun kørt igennem Frankrig, så jeg kunne sagtens stifte nærmere bekendtskab med landet :) Berlin tager man jo aldrig fejl af, skøn skøn by.
    Jeg håber jeg er heldig. Hav en dejlig dag Mette!!
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Uhh jeg ville gerne til Rom eller London :)

    SvarSlet
  4. London eller Paris er helt sikkert de to byer der ligger højest på ønskesedlen :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne en tur til Prag, mest fordi jeg tror at det er en rigtig "vinterby" men også fordi jeg aldrig har været der :)

    SvarSlet
  6. Jeg ville helst til London, der har jeg kun været om sommeren og der skulle være fantastisk i december. Stockholm er også skøn i juletiden, og har nogle gode julemarkeder, men jeg har lige været der.

    SvarSlet
  7. Jeg ville elske en tur til Paris, det er en meget skøn ny! :)

    SvarSlet
  8. Jeg ville super gerne til London da jeg aldrig har været der, men Prag er bestemt også et by der er værd at se! :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  9. Stockholm er et hit. Super hyggelig by

    Vh Katrine

    Katrinekjaergaard@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Drømmer om en tur til ROM med min skønne mand

    SvarSlet
  11. Jeg ville flyve til Reykavik! Stor-kramme min længe savnede veninde og guffe islandske pandekager!

    SvarSlet
  12. Jeg ville helt klart inviterer min dejlige mand med til London..Vi kom aldrig på bryllups rejse, og det er efterhånden over 5 år siden vi blev gift..Så med 4 børn, og en travl hverdag, ville det være super skønt med en kæreste tur :)

    SvarSlet
  13. Jeg ville tage min dejlige travle kæreste i hånden og tage til london eller Stockholm :-) elsker de byer, og han har aldrig været der ;)

    SvarSlet
  14. Bare alt der ikke er DK er fantastisk :) min kæreste og jeg har aftalt en storbyferie som vores bryllupsrejse til sommer.. Jeg stemmer for Prag eller Krakow!

    SvarSlet
  15. Jeg ville tage til den smukkeste by i Østeuropa: Krakow! Her er jul lig med magi, sne, lys og masser af skov-gnomer. Der skulle guffes jule-ostekage og drikkes varm vin mens vi går i de fine, gamle gader og kigger på huse. Og så vil jeg se det som vores bryllupsrejse!

    SvarSlet
  16. Altså Mette, jeg er vild med din resolutte tekst om sposordelen af dit indlæg....det lyder næsten som tillæget i en medicinpakning til det amerikanske marked...alle forbehold tages og så er det op til forbrugeren at takke ja eller nej til produktet. Og til trods for den store røre i bloglandsandedammen for nylig, så er vi vældig mange, der glædes over en fed give away - sponsoreret eller ej:)
    Jeg vil gerne takke ja til at få lov at deltage i din give awayu:)
    En weekend uden unger med manden eller en shoppetur med datteren...tjah Rom, London....god jul til dig fra Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg har tabt mit hjerte til London så der vil jeg helt tage hen igen:)

    SvarSlet
  18. Uhhh, så spændende! Jeg har for længst tabt mit hjerte til Rom; hyggelige smågader, masser af historie, mad og vin! sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  19. Har altid drømt om at komme til eventyrlige Paris.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  20. Netop hjemvendte fra London, så nu er jeg klar på en tur til BERLIN:).

    SvarSlet
  21. Uh... Kunne være dejligt med sådan en tur... Bare væk og nyde uden at skulle yde!

    Men kan godt nøjes med at vinde denne give away :)

    Maria - enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  22. åh jeg ville elske snart at komme til Paris igen

    SvarSlet
  23. Åhh jeg ville gerne flyve til London. Jeg elsker London og skulle jeg bo noget andet sted skulle det være der - lige midt i CoventGarden :)
    Vi har ikke været afsted siden min søn lå i min mave og han bliver tre om et par uger.. så der drømmer jeg mig hen :)

    Håber jeg er heldig og vinder sækken med lækkerier!

    SvarSlet
  24. Uhhada...jeg ville gerne besøge berlin, og meget gerne her i julen.
    Betinabisp@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Det skal helt sikkert være Paris jeg vil drømme mig hen til :-)

    SvarSlet
  26. Åhh jeg ville så gerne en tur til London og besøge min køre søster og hendes mand som bor der.
    Jeg håber at vinde sækken med lækkerier; fredag er det også min søns fødselsdag:-)

    SvarSlet
  27. Kurophold, varme kilder og slentretur i Budapest som venindetur, eller London med min mand, ja tak, lad lykken tilsmile mig :-)

    SvarSlet
  28. Et lille smut til Berlin det er den hyggeligste by i julen :)
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Meget gerne. Tager en tur til Marrakech over nytår og glæder mig meget!

    SvarSlet
  30. Vi ville gerne en tur til Paris. Vi har været der før og det var skønt skønt!!

    SvarSlet
  31. Jeg er helt klart med på Berlin - min kæreste snakker altid om hvor fantastisk der er, og det kan da kun blive bedre op mod jul! :)

    SvarSlet
  32. Oslo er ganske smuk særligt ved denne tid og når der er faldet ny sne...

    SvarSlet
  33. Jeg gad SÅ godt til Paris igen, så mange år siden jeg var der.

    SvarSlet
  34. Uhh en tur til Paris med manden min ville være helt fantastisk ;0) Meeeen med 2 helt små piger bliver det nok ikke lige indenfor den nærmeste fremtid ;0) så en lækker gufpose ville være skønt ;0)
    Mvh
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  35. Er lige hjemvendt fra Berlin, så lad os da tage til gode, gamlw, skønne London - med julemarked i Hyde Park og alt hvad der hører til det.

    SvarSlet
  36. Altså jeg vil aller aller helst et meget varmt sted hen jo :-) Men en juletur til Berlin ville selvfølgelig heller ikke være dårligt :-)

    SvarSlet
  37. Jeg ville rigtig gerne på vintertur til Berlin, har hørt så meget positivt og det skal undersøges :-) Mange hilsner Anette. mail: astrand1970@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg kunne godt tænke mig at komme til London :)

    SvarSlet
  39. Jeg skal da til Amsterdam (og åbenbart som den eneste...)

    God jul.

    Mvh. Susse (susse.bie@hotmail.com)

    SvarSlet
  40. Jeg ville tage kæresten med til London.. Mit "home away from home" -... Han har aldrig været der og der er så meget jeg gerne vil vise ham... Jeg ELSKER den by... Og man kan ikke komme der for ofte.

    SvarSlet
  41. Paris var det sted jeg ville vælge :) vil super gerne afsted med mine to piger :)

    Rigtig god jul til dig og dine :-D
    Juleklem herfra
    Rikke

    SvarSlet
  42. Vil rigtig gerne til London eller Paris. :)

    SvarSlet
  43. Helt klart Berlin, kender så mange der snakker så varmt om den by, hele året rundt. Så en smuttur med min mand ville være højt på listen

    SvarSlet
  44. Anywhere and everywhere, planeten er så stor og hvis jeg kunne, ville jeg gerne se det hele. Men ind til videre har jeg næsten det hele til gode, da Danmark, Sverige og Norge er de eneste lande jeg har set med egne øjne. desværre. Vi håber at det bliver vores tur til at rejse inden for de næste par år.:)

    SvarSlet
  45. Så vil jeg gerne til Paris! :)

    SvarSlet
  46. London eller Paris :) det kunne være rart.

    SvarSlet
  47. Jeg ville flyve til San Fransisco - for der en af mine bedste venner lige flyttet til og jeg savner hende :)

    SvarSlet
  48. K ø b e n h a v n, dit vil vi dra! :)

    ha en superfin kveld :)

    SvarSlet
  49. Rom, har aldrig selv været der :)

    SvarSlet
  50. Ihhhh vil såååå gerne afsted ud i den hvide verden.

    SvarSlet
  51. Paris. :-) vi har kun været et smut forbi i bil, da vi var på vej til lemans :-)

    Eller en tur til rom

    SvarSlet
  52. En forårstur sydpå til italien var måske ikke af vejen.

    SvarSlet
  53. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at flyve til Finland og se på design. og Mumitrolde. Marimekko marker :)

    Ellers en tur til/fra Frankfurt. Jeg bor hernede og vil gerne hjem og besøge moar. :)

    God Jul.

    SvarSlet
  54. Berlin London, paris - disse steder besøger jeg gerne igen. Og deltager gerne i konkurrencen om lækkerier.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  55. Et smut til Paris med min mor og søster ville være dejligt :-)

    SvarSlet
  56. Jeg drømmer om at komme på en romantisk tur til Rio med min dejlige husbond:)

    SvarSlet
  57. Drømme drømme uhmmmm dejligt. De er mnge steder drømmen kan føre en hen, men i virkeligheden vil jeg bl.a. Rigtig gerne til Prag.

    SvarSlet
  58. Jamen, jeg rigtig gerne til Berlin (der er en super dygtig tatovør) og ellers vil jeg gerne til Schweiz, hvor min veninde skal bo 6 måneder næste år.

    SvarSlet
  59. Forestil dig, at du kigger op, og kan se skyer.. men de bevæger sig ikke. Du kigger rundt omkring dig, og der er luksuriøse butikker. Så kigger du ned på brostenene og midt i det hele er der en kanal.. hvad er det du hører? En der synger. Ude på vandet kommer der en gondol sejlende med en syngende gondoler..
    Suk... jeg vil så gerne tilbage til The Venetian og Las Vegas.. eller til Venedig og se de rigtige kanaler...

    SvarSlet
  60. Uhh den ville jeg gerne vinde for en rejse bliver det nok ikke men hvis nu vi leger jeg skulle kunne jeg godt sidde på en cafe i paris en varm sommerdag

    SvarSlet
  61. Tror jeg ville vælge Berlin ;-)

    SvarSlet
  62. Spændende ..... Lidt godter kunne man godt bruge når man ikke lige kommer til Barcelona på denne side af julen.

    Mvh Tanja / Tanja-rene@stofanet.dk

    SvarSlet
  63. Jeg er med -også med Paris og venter på at Norwegian udbyder billige billetter fra København til New York :-) Christina

    SvarSlet
  64. jul i Paris, mere romantisk kan det ikke blive :)

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne til Berlin igen - det er så hyggelig her i juletiden med den flotte belysning overalt og de mange smukke julemarkeder.
    katrin@greencat.dk

    knus katrin

    SvarSlet
  66. Jeg ville vælge en tur til London. Jeg var i London sidst for 20 år siden og det var en meget speciel oplevelse. Jeg følte mig på en eller anden måde hjemme selvom det var første gang jeg var der, så jeg kunne godt tænke mig at komme til London igen :-)

    SvarSlet
  67. Åååhh altså.... så mange, mange steder jeg gerne ville til. Men vakler mellem Berlin og London. Første sted har jeg kun sporadisk besøgt (og husker det er noget med I har en lejlighed her til udlejning!) London besøgte jeg en uge i 9 kl. Og lad os bare sige at det er et par dage siden Lidt mere måske ved fintælling (men det er jeg dårlig til ;-)) Såååeehhh... Hvor GAD jeg bare rigtig godt!!! (tak for muligheden)

    SvarSlet
  68. ikke paris - de er så sure dér!! :-D
    mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg vil super gerne til Berlin :-)

    SvarSlet
  70. Jeg har også købt julegaver som inkludere fly. Det liver kun et hint (tænk hvis nogen skulle læse m her) men det er varmt og maden er god.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  71. Jeg vil til Paris eller herlige London :)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jo, lad os flyve afsted. Spørgsmålet er bare om vi skal vælge Paris eller London eller Berlin eller måske Prag ??? Er allerede rejst i drømmene :)

    SvarSlet
  73. Jeg kunne godt tænke mig at komme ned til varmen. Bare ligge på en strand og slappe af og så skal nissehuen selvfølgelig også pakkes ned :)

    SvarSlet
  74. Uha vi skal da til Sevilla. Jeg har nemlig lige vundet en rejse dertil i januar

    SvarSlet
  75. Jeg drømmer - stadig - om en dag at komme på bryllupsrejse! Allerhelst til Athen:)

    SvarSlet
  76. Jeg har hørt at Istanbul skulle være et besøg hver :O)

    tilde2@mail.tele.dk

    Knus Rie :O)

    SvarSlet
  77. uhh ´jeg ville elske at overraske kæresten med en tur til arceloa eller paris en dejlig kærlighedsferie ,, eller en shoppe tur til prag , der var jeg med skolen i 1976 godt nok da det var et østland og ikke særlig gæstfrit så vælg mig hilse helle bøgebo

    SvarSlet
  78. Uh.. vil helt klart vælge Berlin. Og lille sæk med lækerier til ganen ville heller ikke være i vejen.

    SvarSlet
  79. Jeg ved godt at det ikke er i Europa og heller ikke særlig julet - men hver gang jeg klikker ind på Norwegian så er det straks Marrakech i Marokko der tiltrækker mig.

    SvarSlet
  80. Jeg ville gerne til Berlin og opleve julestemningen dernede(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  81. Prag er en fantastisk by men da jeg har været der en del gange før ville jeg nok vente og tage til Dublin. Jeg har aldrig været i Irland og tror det er et fedt land, og Dublin skulle være en fed by!

    Hvis jeg skulle være heldig at vinde kan jeg kontaktes på m.busted@gmail.com

    SvarSlet
  82. ÅH!
    London, Amsterdam, Berlin, Geneve eller Malaga. Jeg er med på det hele! Men måske egentlig Malaga, for så kunne jeg måske få set min storebror, som ikke har været i DK de sidste 2½ år og derfor ikke har set min 2 årige datter :-)

    SvarSlet
  83. åh noget med VARME, vi har solgt bilen og det er &/(/()(¤%##"#2343¤ koldt at cykle i øjeblikket!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  84. Rom i julen må da helt klart være et hit :-)

    SvarSlet
  85. Hejsa!
    Jul i sneen er det jeg drømmer om ... og så en lille rød julesæk :-)
    Glædelig jul fra Louise Huss

    SvarSlet
  86. Jeg vil da gerne både ud at rejse og se hvad posen indeholder :-) Trine
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  87. LONDON- den er et sikkert valg for mig hver gang. Knus Heidi

    SvarSlet
  88. Line Wenning
    sove-line@hotmail.com

    jeg ville kalrt tage til LONDON, og se hvordan der ser ud i julen :)

    SvarSlet
  89. jeg vil godt prøve en tur til london

    joan5370@gmail.com

    SvarSlet
  90. Jeg ville så gerne en tur til Berlin

    SvarSlet
  91. Berlin, baby!!! Elsker den by!

    SvarSlet
  92. Jeg ville sååå gerne en tur til Paris. Måske jeg er heldig at den drøm går i opfyldelse en dag :)

    SvarSlet
  93. Hvis der er frit valg, så Amsterdam. Men London kan bestemt også friste

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  94. Allerhelst Stockholm. der er nu altså dejligt i Nordens Venedig!

    SvarSlet
  95. Stockholm er en vidunderlig by :)

    SvarSlet
  96. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til Stockholm eller Berlin :-)

    Kh. Stina

    SvarSlet
  97. London, Paris, Stockholm eller Berlin... Jeg trænger til storbyferie uden børn, ud og lege nyforelskede kærester med min skønne mand..

    SvarSlet
  98. Jeg har været i Swinging London 8 gange i alt. Men aldrig i julen. egentlig mærkeligt! Det vil jeg faktisk gerne hen. Og en julepose vil ikke være værst.

    SvarSlet
  99. Jeg har været i Swinging London 8 gange i alt. Men aldrig i julen. egentlig mærkeligt! Det vil jeg faktisk gerne hen. Og en julepose vil ikke være værst.

    SvarSlet
  100. Jeg har været i Swinging London 8 gange i alt. Men aldrig i julen. egentlig mærkeligt! Det vil jeg faktisk gerne hen. Og en julepose vil ikke være værst.

    SvarSlet
  101. Jeg har været i Swinging London 8 gange i alt. Men aldrig i julen. egentlig mærkeligt! Det vil jeg faktisk gerne hen. Og en julepose vil ikke være værst.

    SvarSlet
  102. Jeg har været i Swinging London 8 gange i alt. Men aldrig i julen. egentlig mærkeligt! Det vil jeg faktisk gerne hen. Og en julepose vil ikke være værst.

    SvarSlet
  103. London, Paris og Berlin er alle super byer. Jeg kan være klar til at rejse dertil på en halv time. Jeg har desværre ikke været i nogen af byerne i juletiden, men det kan da nås endnu. God tur uanset hvilken by der vælges.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Uha jeg ville tge mmin kærste i hånden og stikke af til London!!!
    det er en af de smukkeste byer op til jul og jeg ville nyde at dele al min opmærksomhed på han som jeg elsker!
    God Jul til jer alle
    Kh Pernille
    NulleTPJP@hotmail.com

    SvarSlet
  105. Jeg gad virkelig godt komme til Berlin og leder efter lopper... :)

    SvarSlet
  106. Min smuttur skulle gå sammen med min mand til Berlin :) Vi har været der hver især men ikke sammen med hinanden, så det vil jeg gerne vi kunne opleve sammen.
    Hav en dejlig jul
    Knus Karin

    SvarSlet
  107. Der er mange steder jeg kunne drömme mig hen.. bor i Schweiz og tager altid gerne turen hjem til Danmark:-) Mange hilsner Kirsten Cina

    SvarSlet
  108. Jeg ville tage til London. Jeg har været der 1 gang i efterårs perioden, og jeg er bare helt forelsket i byen! Så helt klart London :-)

    SvarSlet
  109. Ingen tvivl om, at turen skulle gå med min dejlige datter til London ;-)
    Pia H. / Hvidovre

    SvarSlet
  110. Jeg vil rigtig gerne til Berlin

    SvarSlet
  111. Jeg ville klart rejse til Dublin - et kært gensyn med Grafton Street ville lige opgradere højtiden :o)
    karinakjersgaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  112. Jeg tror at turen skulle gå til Stockholm eller Oslo. To byer som jeg gerne vil besøge men som jeg bare aldrig har fået gjort.
    Har hørt at de skulle være fantastisk smukke i vintertiden..

    SvarSlet
  113. Jeg vil gerne drømme at jeg er i Paris

    SvarSlet
  114. Åh ja, London er dejlig ved juletid... Jeg har boet der i knap 3 år og bare at se Harrods juleudstilling er turen værd.... Men det bliver ved drømmene, for der er ikke penge til rejser de næste 4 år for mig og familien (mens jeg er på su)

    SvarSlet
  115. Jeg ville tage min lille søn under armen, og så ville vi tage en tur til Frankrig når det bliver sommer. Jeg har ikke været ude og rejse i mange år.. Jeg ville gerne vinde den her lille julesæk :-) Det kunne give rigtig mange gode minder.
    Mvh Pia - P.nordbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  116. Havde håbet på London i år .Men heldigvis så bliver det til sommer. Og håber på at jeg en af de næste jul kan komme til disneyland Paris og opleve det med mit barnebarn.Var en stor oplevelse med mine egne børn
    mvh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Jeg vil meget gerne vise mine 2 drenge London. Håber vi er heldige og julesækken kommer hjem til os:)
    Vh.
    Helene (byhelene@hotmail.com)

    SvarSlet
  118. Jeg ville altså gerne en tur til ROM

    SvarSlet
  119. En kærestetur til Berlin ville da bare være det skønneste.
    Marlarmade(at)gmail.com

    SvarSlet
  120. En tur til London ville være fantastisk:O)

    Vh

    Mette

    mettego@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...