onsdag den 5. december 2012

Av min arm!

Igår blev den store kasse med julepynt fundet frem, og op af kassens mørke kom den gamle sprællenisse fra da Henriks farmor var ung. Men han mangler sin hånd! Den blev dog lokaliseret, og den må i aften finde tilbage til sin rette ejermand :-) Men er han ikke skøn den gamle gut? Og så er han næsten lige så stor som Karen :-)

Karen kunne næsten ikke tro sine egne øjne i morges, da hun kom ned i stuen og så alle de nisser, der siden hun gik i seng, var kravlet på plads i små afkroge af stuen! Glæden i et lille barns øjne er simpelthen ikke til at stå for!


4 kommentarer:

  1. ej du har en sprællemand/nisse jeg ikke har, men din er fin :)

    jeg har lavet et indlæg om mine sprællemænd i dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Ja, jeg så godt dine - også meget meget fine!! Svigermor har været i røret - og ham her er simpelthen mere end 100 år gammel! Vildt ikke?

      Kh. Mette

      Slet
  2. Forstår godt du er vild med ham,
    han er rigtig fin. :o)
    Håber han klarede "skadestuebesøget". uden for mange sting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Han klarede den trods sine skrøbelighed og 100 år på bagen :-) Tak for din omsorg for nissefar!

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...