torsdag den 30. august 2012

Et rigtig godt tilbud på Sovetrine-sengetøj - også nye farver!

Sovezonen i Helsinge har imorgen et stort arrangement i deres butik, og i den forbindelse kan man spare momsen på alle deres varer (i den fysiske butik)! Tamra har været nede og snakke med dem, og helt eksklusivt får vi bloggere lov til også at spare momsen på Sovetrine-sengesættene i deres webshop, hvis vi bestiller imorgen mellem kl. 14 og kl. 20! Og det allerbedste af det hele er, at tilbuddet også gælder de to nye farvekombinationer, som Sovetrine kommer i til november. Så de kan altså forudbestilles med en kanon rabat! Det eneste du skal gøre er at skrive "Avekatten" i kommentarfeltet - så får du rabatten manuelt.

Min favorit er den turkise med orange blomster - hvilken er din?

Nye farver

"Gamle" farver

Så ved du allerede nu, at dem skal du eje, så er det da et tilbud, der er meget svært at sige nej til? 20%! Altså imorgen fredag den 31. august 2012 mellem kl. 14 og 20! Husk at skrive "Avekatten" i kommentarfeltet ved din bestilling.

Tak til Tamra for at få sat gang i dette fantastiske tilbud til alle os elefantelskere :-)

Babysættene finder du her, juniorsættene her og voksensættene her.

12 kommentarer:

  1. Det er nu sjovt så populære de elefanter er blevet. Jeg har tilfældigt opdaget vi har en ordentlig bunke brune liggende i vuggestuen, og joket lidt med mine kollegaer om vi skulle sælge dem;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine

      Uhm det lyder som en lille guldgrube :-) jeg støtter gerne vuggestuen, hvis de vil sælge et sæt :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Åh hvor det frister, men jeg kan da slet ikke vælge farve. Har den lyseblå i original så det er den eneste jeg kan sige det ikke skal være - tænke tænke. Og hvor er det et fedt initiativ - godt gået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine

      Ja, det er ikke nemt at vælge! Vi må se om du kan bestemme dig :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Sikken et tilbud!!
    Åh de orange skriger mig i øjnene :)
    Tænker om det blir for baby´et i voksenstr....?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie

      Neeej hva? Voksne kan da sgtens sove i elefanter! Også de orange :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Dansk moms er 25 pct.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Det er nemlig lige hvad den er - og derfor giver det også en besparelse på 20 %, når momsen trækkes fra. De 25 % kommer ind i billedet, når momsen skal lægges til.

      Kh. Mette

      Slet
  5. Hvor har de noget sødt sengetøj(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
    Du er også velkommen til at kigge forbi min anden give away, som du finder i venstre side af min blog(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de har super meget sødt sengetøj :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Super tilbud, desværre har min dyne svenske mål (150*200) ...smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Ja - så er den nok lidt bred til danske forhold :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...