torsdag den 2. august 2012

20 done - 15 to go!

Mit ferieprojekt skrider fremad, og da jeg havde de første 20 lapper færdige, havde jeg lige brug for lidt afveksling, så dem har jeg nu fået hæklet sammen. Alle lapper hækles, så de mangler en omgang, og jeg har valgt at hækle dem sammen med hvidt, ligesom jeg til sidst vil hækle en ekstra hvid kant rundt om hele tæppet.

Jeg hækler enderne ind, så der ikke skal hæftes ender. Måske jeg skulle lave en lille DIY på det trick? Det letter arbejdet helt enormt og giver en fin finish. Ligeledes synes jeg, at det giver et flot resultat at hækle lapperne sammen?

Som I kan se, bliver det vist et rigtigt tøsetæppe?




17 kommentarer:

  1. Hold da op det er blevet flot, og sikke fine farver! :)
    - Jeg vil gerne sige ja tak til sådan en diy, da jeg snart har hæfte arbejde på 108 lapper, og da egentlig gerne ville undgå det en anden gang.

    God dag til dig! :)

    SvarSlet
  2. Det er smukt- intet mindre! :)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Det der er du da rigtig god til :) Super flot, og så pænt hæklet :) Jeg siger "ja tak" til en DIY på hvordan du hækler firkanterne sammen ;)

    Ønsker dig en fin dag videre!

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  4. Og jeg stemmer i koret på en Ende-DIY :-)
    Det er så flot dit tæppe

    SvarSlet
  5. Virkelig smukt tæppe. Jeg ønsker jeg bare kunne hækle. Ville elske at lave sådan et tæppe til mig selv.
    Kate

    SvarSlet
  6. DIY away :0)

    Det ser ud til at blive et pragtfuldt tæppe!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint, det vil jeg også kunne!!
    KH Mia

    SvarSlet
  8. Wow hvor bliver det drønlækkert!!!

    SvarSlet
  9. Det bliver sååååå flot :-)

    SvarSlet
  10. Jeg stemmer også på en DIY !
    Super flot tæppe i lækre farver. Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  11. For en jobb - du er god :)

    SvarSlet
  12. Det er smukt arbejde, man får helt lyst til selv at gå i gang :-)

    SvarSlet
  13. Flot arbejde i dejlige farver. Jeg vil også være brugere af en sådan DIY ;D

    SvarSlet
  14. jeg ville også gerne se hvordan du hækler enderne ind undervejs. Kæmper selv med samme problem lige nu ;) og jeg har ikke fundet en måde hvorpå at hækle dem ind, som jeg synes er pæn på begge sider.

    SvarSlet
  15. Kære alle

    TUSIND tak for alle jeres søde kommentarer! Jeg arbejder på en DIY, så det skal I nok få :-) Og tæppet er netop blevet færdigt, så det får I også snart at se!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...