lørdag den 14. april 2012

Mine første rammer!

Igår aftes havde min søster og jeg en hel kreaaftensammen! Det sker ikke så tit desværre, men med mændene på tur, har vi benyttet chancen. Så hele weekenden bor Karen og jeg hos min søster :-)

Jeg trådte ind på min søsters domæne - de tapetserede rammer. Og det lykkedes mig at få lavet tre. De blev super fine, og mit tema var, som I kan se, elefanter :-)

Min søster fik lavet 5 - og dem skal I da også se.

Om lidt går det mod Nordsjælland til kreahygge med nogle søde blogtøser - mere om det senere! God lørdag :-)












- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Hej super søde rammer... ha en dejlig dag i det nordsjællandske.

    SvarSlet
  2. Kan man mon sætte almindelige billeder i, eller bliver det for meget?? De er så flotte....
    Solhilser
    Stine

    SvarSlet
  3. De er super fede alle sammen:-).

    Skulle sige tusind tak fra Storm, han har selv stillet den ind på sit værelse:-)

    SvarSlet
  4. Det kan du vist godt lave en anden gang, de er blevet rigtig flotte - både dine og din søsters.

    Det er dejligt at I har fælles interesse for krea, kommer det fra jeres forældre?

    SvarSlet
  5. Hvor er de fiine..
    kig forbi, give away blir trukket senere.. Hvis du vil være med i kampen om en lille Sonny Angel ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...