mandag den 16. april 2012

Drømmer du om at sove i retrosengetøj?

Så er her måske muligheden? Jeg har fået to hele sæt af dette skønne print. Det ene sæt er helt nyt og aldrig vasket, og det andet sæt er vasket én gang. Så det må siges at være i overordentlig flot stand :-) Bundfarven er en sart æggegul (ses ikke så godt på billederne), og pudebetrækkene er de store tyske. Hvis det er noget, så er prisen 300 kr. pr. sæt. Det er efterhånden sjældent, at man får 2 sæt af samme print, synes I ikke?


5 kommentarer:

  1. Sender mig lige tilbage i tiden engang :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine! Er de mon solgt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      Det mener jeg, at det er, men lad mig kigge, når jeg får pakket ud :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...