mandag den 5. december 2011

Smølfevattæppe og udsalg!

Jeg har fundet lidt af en kuriositet! Jeg har i hvert fald ikke set det før i min smølfekarriere - måske nogen af jer har? Det er et super fint vattæppe i målene 1,05 x 1,40 m. Farverne på billedet snyder lidt - det er mere laksefarvet end orange. Af sine 30 år at være, er det i rigtig fin stand. Bagsiden er lys satin. Rigtig amerikansk, selvom det er canadisk. Motiverne er super søde, og tæppet vil være perfekt som sengetæppe i en tremmeseng eller en juniorseng. Hvis du er vild med det, koster det 350 kr.



Og så har jeg modtaget en ordenlig r..fuld af det canadiske print også - så i denne uge er der tilbud på netop det print. 75 kr. for ca. 70x 80 cm. - altså ½ pris. Der er noget rigtig flot imellem - som nyt.


Bestillinger sendes på min mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Og så har jeg modtaget noget nyt smølfepapir - hvor der holdes fødselsdag - perfekt til at lave fødselsdagskort af :-) Men der skal lige tages billeder :-)

3 kommentarer:

  1. uuhh fødselsdagssmølfer.... ja, så ses vi altså lige om lidt :o)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Åhhh... jeg elsker Smølfer! Havde selv 100 vis da jeg var lille! Tænk, dem har min mor smidt ud!! ØV

    Advent GivaAway;
    http://www.2-th.dk/2011/11/advents-give-away.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...