fredag den 23. december 2011

Jeg nåede det!

Med en massiv indsats de sidste dage, er det nu lykkes at blive klar til jul! Gaverne er købt og pakket ind, og de sidste bestillinger nåede også at komme med posten, så de forhåbentlig kommer under juletræet, der hvor de når frem.

Nu mangler jeg bare den sidste dag på arbejde, før jeg i eftermddag kan gå hjem og holde ferie frem til den 2. januar :-) Det lyder i grunden rigtig godt, hva´? Jeg glæder mig til julen, juledagene, 3-4 dage i det svenske mellem jul og nytår og så nytårsaften sammen med dejlige venner. Det kan ikke blive meget bedre!

Jeg har et nyt projekt på hæklenålen, og hvis jeg kan finde ud af at skrive opskriften ned, bliver det en jeg deler med jer i julen.

Jeg håber også, at alle jer skønne læsere er ved at være klar til julen og det kommende nye år?

Til slut lige et par af de sidste sættekasser, der blev lavet - en på vej til Odense og en anden til butikken.


1 kommentar:

  1. Rigtig glædelig jul.. Jeg mangler en gave, som jeg satser på at få færdig i dag. Ellers er jeg også klar

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...