torsdag den 8. december 2011

Julemandens værksted

Jeg er lidt i tvivl i øjeblikket om julemandens værksted er rykket til Brønshøj? Der er i hvert fald gang i aktiviteterne på spisebordet, og alt er ved det gamle (rod over alt!).

Jeg laver rigtig mange sættekassehuse i disse dage, og det er ved at være allersidste udkald, hvis du havde en forestilling om, at skulle bestille et til jul.

I dag ryger der fire afsted i posten - måske nogen af jer derude kan genkende en bestilling? :-) Her får I billeder af de tre af dem - og så håber julemanden aka Kirkesjov bare, at Post Danmark opfører sig ordentligt!



1 kommentar:

  1. Jeg siger mange tak for mit :) Det er så fint!
    Desværre er tre af stofstykkerne faldet ud, så jeg vil lige høre, om der er brugt spraylim eller tapetklister? så vil jeg lige få det til at makke ret igen ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...