fredag den 1. juli 2011

Krea-hygge i DesignKartellet?

Når der nu ikke er særlig meget plads i min lejlighed, og jeg gerne vil holde en krea-hygge aften med en flok blogtøser - ja, så er det jo lige til højrebenet at samles i DesignKartellet? Der er gode rammer for kreative tanker og et dejligt stort bord, hvor vi kan sidde 10-12 stykker og snik-snakke, hygge, være kreative - og måske spise kage? Det kunne være så hyggeligt, men det kræver, at nogle af jer har lyst og er med på idéen?

Jeg deler gerne ud af de tips og tricks, jeg har i ærmet - hvordan man hækler en suttesnor? en nøglesnor? laver et gavemærke? patchwork-fif.... osv. Og jeg bider ikke. og der er ikke langt til Brønshøj (selvom det lyder langt ude på landet) :-)

Lad mig høre om der er stemning? Jeg tænker efter sommerferien en hverdagsaften ved 19.30 tiden - måske i uge 32? Er vi ikke hjemme fra ferie igen der?

Og husk at jeg i aften kl. 21 trækker vinderen af den skønne give away sponseret af Filabel.dk - du kan stadig nå at være med her.

Og så lidt billeder af de skønne sommersager Ane Mette har kreeret til butikken - skønne kjoler, buksedragter og små skjorter - Vi er klar til sommer!






18 kommentarer:

  1. Uhuu det vil jeg rigtigt gerne:)

    SvarSlet
  2. Åh, det lyder hyggeligt, men jeg er desværre først klar igen fra uge 33...

    SvarSlet
  3. Det lyder da som en super god ide:-) Den kunne jeg måske også godt være med på! Har også haft et ønske om at se jeres lille butik:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig hyggeligt, det kan jeg også sagtens lokkes med til :) Og jeg har en veninde, der også rigtig gerne vil med, hvis der er plads :)

    SvarSlet
  5. Synes det lyder som en virkelig hyggelig og spændende idé. Ville elske at blive opgraderet lidt med idéer... :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne med hvis datoen passer :-) Mette

    SvarSlet
  7. det lyder som en super hyggeligt, og er i cykelafstand, så jeg er helt klart frisk hvis ellers datoen passer.

    SvarSlet
  8. Jeg er altid frisk på kreahygge :-)

    SvarSlet
  9. Øv at jeg bor helt i jylland :o( Når nu jeg har så langt, kan du mon så lokkes til at lave en DIY om de suttesnore? :o) Altså bare engang når du har tid :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  10. Hvis ikke det var fordi jeg ikke bor liiiige i nærheden af Brønshøj, så var jeg helt sikkert klar! Kunne super godt tænke mig at lære at hækle suttesnore. I i øvrigt bare krea-hygge! :)

    SvarSlet
  11. Jeg er også klar og bor tilmed ganske tæt på. Kører forbi butikken hver dag til og fra arbejde.

    SvarSlet
  12. Det lyder vildt hyggeligt jeg vil gerne være med :o)

    SvarSlet
  13. Ihh det kunne være hygsomt. Men vi er i sommerhus i uge 32. :-( Men hvis det bliver en anden, evt ekstra dag, så vil jeg meget gerne. :-)

    SvarSlet
  14. Jamen hvor fantastisk at så mange har lyst!! Jeg finder en dag i løbet af næste uge og giver besked her på bloggen - så laver vi tilmelding - det bliver da bare SÅ hyggeligt!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...